اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

ضعف سیستم امنیتی، دلیل اصلی سرقت خودرو در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: دلیل اصلی سرقت خودرو در ارومیه ضعف سیستم امنیتی خودروهاست.

ضعف سیستم امنیتی، دلیل اصلی سرقت خودرو در ارومیه

قاسم فتاح‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های بالا بودن ضریب امنیت در جامعه، کاهش سرقت از بانک، مغازه جواهر فروشی و سرقت‌های زنجیره‌ای است.

وی اقدامات شبانه‌روزی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ارومیه را در کاهش سرقت از بانک‌ها مهم برشمرد و تصریح کرد: در 11 ماه سال جاری وقوع سرقت از بانک‌ها و راهزنی مسلحانه و غیر مسلحانه در جاده‌های اصلی و فرعی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش 100 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: با اینکه وقوع سرقت خودرو سیر نزولی داشته است اما آمار سرقت خودرو در ارومیه نگران‌کننده است.

فتاح‌علی به ضعف سیستم امنیتی خودروهای سرقت شده از جمله پراید اشاره کرد و گفت: تمام خودروهای سرقت شده از قفل فرمان استفاده نکرده بودند.

وی با اشاره به سرقت خودروهای مقابل بیمارستان‌ها در ارومیه، خاطرنشان کرد: سارقان با سو استفاده از شرایط پیش‌آمده برای همراهان بیمارانی که به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده و خودرو خود را با عجله و بدون قفل کردن در و بالا بردن شیشه‌ها در خیابان رها می‌کنند، اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

فتاح‌علی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت احتمالی خودروها، پلیس ابتکار به خرج داده و بروشورهای ویژه‌ای با همکاری معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری تهیه کرده و در اختیار گشت‌های پلیس قرار داده است و این گشت‌ها در صورتی که با خودرویی مواجه شوند که بدون قفل شدن در خیابان رها شده است، تذکر را در بروشور یادداشت و در زیر برف‌پاک‌کن خودرو قرار می‌دهند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول