اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس انتقاد کرد

کوتاهی علوم پزشکی گلستان در افتتاح بیمارستان علی‌آبادکتول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس از کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و مسئولان این وزارتخانه در افتتاح بیمارستان ناآماده علی‌آبادکتول انتقاد کرد.

کوتاهی علوم پزشکی گلستان در افتتاح بیمارستان علی‌آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات شهرستان علی‌آبادکتول در مورد بیمارستان این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان علی‎آبادکتول در حالی که ساختمانش آماده نبود فقط روبانش را قیچی کردند.

وی با بیان اینکه یک خیر علی‎آبادی 200 میلیون تومان هدیه کرده است، تصریح کرد: این بیمارستان نیاز به تست ورزشی و سی‎تی‌اسکن دارد که متاسفانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان وزارتی کوتاهی کردند که هم‌اکنون در حال پیگیری هستیم.

در بخش سی‎سی‎یو و آی‎سی‎یو امکانات علی‎آبادکتول ضعیف است

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش سی‎سی‎یو و آی‎سی‎یو امکانات در این شهرستان ضعیف است و به عنوان سومین شهر استان از نظر بهداشت و درمان نیاز به تقویت دارد که امیدواریم مسئولان هرچه سریع‎تر تدبیر کنند.

نوروزی افزود: در بحث متخصصان هم مشکل این شهرستان جدی است، نباید همه پزشکان در گرگان و گنبدکاووس متمرکز باشند باید براساس نیاز به همه جای استان تزریق شود.

وی همچنین اذعان داشت: با خروج دام از جنگل مخالف هستم، زیرا اعتقاد دارم چوپانان حافظان جنگل هستند و طرح خروج دام از جنگل باعث آسیب رسیدن به روستاییان شده است.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این روستاییان روزی تولیدکننده شیر و لبنیات بودند ولی این طرح باعث مهاجرت آنها به شهرها و مصرف‎کننده شدن آنها شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیشترین مراجعات مردم به نمایندگان مجلس در خصوص اشتغال است، تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار باید فضای کسب و کار و تولید، صنایع تبدیلی، کشاورزی، صنعت و گردشگری باید رونق بگیرد.

علی‎آبادکتول بیشترین آمار طلاق گلستان

نوروزی از تعامل و یکدلی تمام نمایندگان استان برای رونق یافتن تولید در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: استان گلستان استان نوپایی است و محرومیت‌های زیادی دارد و اگر بخواهیم اعتیاد، بزهکاری و طلاق که بیشترین آمار طلاق استان در علی‎آبادکتول بوده از بین برود، باید اشتغال ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل عقب‎افتادگی استان این بوده است که نگاه مسئولان گذشته بر این اساس بود که استان گلستان استان کشاورزی است و نیازی به صنعت ندارد و این نگاه باعث بی‌توجهی به بحث صنعت استان شده است.

نوروزی نداشتن تفکر برنامه‎محوری را دلیل دیگر محرومیت استان دانست و گفت: یک برنامه اساسی در حوزه‎های مختلف لازم داریم تا مسئولان براساس آن برنامه حرکت کنند.

سیاست‎ها و استراتژی‎های کاری با تغییر دولت‌ها عوض نشود

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی دولت‎ها عوض می‎شود نباید سیاست‎ها و استراتژی‎های کار عوض شود اگر برنامه‌ریزی درست داشته باشیم این مشکلات به وجود نمی‌آید، همه دولت‎ها بعد از انقلاب زحمت زیادی کشیدند ولی بیس استان ما ضعیف است.

وی در بحث هدفمندی یارانه‎ها اظهار داشت: ما معتقد هستیم هدفمندی یارانه‎ها اصلش یک ضرورت برای نظام، جراحی اقتصادی بوده است لذا ما باید از اتکا به درآمدهای نفت خارج شویم اما زیرساخت‎های آن باید فراهم شود.

باید فاز اول اجرای هدفمندی یارانه‌ها آسیب‎شناسی شود

نوروزی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم نباید تولید آسیب ببیند، فشاری به مردم وارد شود و اشتغال تعطیل شود بلکه باید فاز اول اجرای هدفمندی یارانه‌ها آسیب‎شناسی شود و ضمن شناسایی آسیب‌ها برای رفع آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/2307/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول