اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بهمئی عنوان کرد

برخی ادارات بهمئی دغدغه فرهنگی ندارند / بی‌توجهی آموزش و پرورش به نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: متأسفانه برخی از ادارات این شهرستان دغدغه فرهنگی ندارند و در چنین برنامه‌هایی شرکت نمی‌کنند.

برخی ادارات بهمئی دغدغه فرهنگی ندارند / بی‌توجهی آموزش و پرورش به نمایشگاه کتاب

عبدالمحمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهارداشت: ادارات در برگزاری نمایشگاه‌ در این شهرستان به خصوص نمایشگاه کتاب تعامل ندارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: در بحث کتابخانه‌های باز در ادارات و بانک‌ها 12 کتابخانه باز راه‌اندازی کردیم و همچنین چهار هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف به ویژه کمک درسی در بین مدارس شهرستان تقسیم شده و 41 کانون فرهنگی هنری مجهز به کتابخانه هستند.

نمازی وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را توسعه فضاهای فرهنگی شهرستان دانست و گفت: ما این موضوع را قبلا مطرح کرده‌ایم و اقداماتی در این زمینه انجام شده که امیدوارم به مسیر با همیاری و همکاری بیشتر مسئولان طی شود.

وی با انتقاد از اداره آموزش و پرورش بهمئی بیان کرد: حتی یک مدرسه از مدارس شهرستان از نمایشگاه بزرگ کتاب بازدید نکردند که انتظار می‌رود اداره آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت، دانش‌آموزان را به سوی چنین برنامه‌هایی هدایت کنند.

این مسئول راه توسعه کتابخانه‌ها را از طریق وقف دانست و افزود: شهر لیکک دارای پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد است که می‌توانند با عضوگیری جهت توسعه و سیر مطالعاتی مردم را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: نیاز امروز جامعه مطالعه است که در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم ولی هر اقدامی نیازمند به حمایت از سوی سازمان‌های مربوطه به ویژه آموزش و پرورش، کتابخانه‌ها  و کانون‌های پرورش فکری است.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول