اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی غرب مازندران در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تنکابن و عباس‌آباد گفت: شهرستان‌های تنکابن،‌ رامسر و عباس‌آباد، در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور حضور خواهند داشت.

معرفی غرب مازندران در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، داریوش مشایی درباره حضور غرب استان مازندران در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور، اظهار کرد: غنای فرهنگی میان ساکنان بومی این منطقه که سه شهرستان تنکابن،‌ رامسر و عباس‌آباد نیز در این حوزه شاخص قراردارند،‌ این منطقه را از دیرباز کانون توجه گردشگران و سرمایه‌گذاران این حوزه کرده است.

این مسئول بیان کرد: این امر اهمیت معرفی توانمندی‌های بالقوة آن به سرمایه‌گذاران برای توسعه و افزایش میزان امکانات و زیر ساخت‌های مورد نیاز در آن را می‌طلبد و به همین منظور این اداره با همکاری بخشی از فعالان توانمند حوزه گردشگری،‌ امسال در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری به معرفی فرصت‌های بهره‌گیری  از خدمات به گردشگران و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: غرفه سه شهرستان تنکابن، عباس‌آباد و رامسر به صورت مشترک با فضایی معادل 200 متر بر پا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تنکابن و عباس‌آباد  همچنین خاطرنشان کرد: شش غرفه‌ بخش خصوصی از شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد در کنار غرفه‌ شهرداری‌ شهر‌های تنکابن،‌سلمانشهر، رامسر، کتالم و سادات‌شهر نیز در کنار غرفه این اداره از این سه شهرستان در این نمایشگاه حضور دارند که مجموعاً فضایی بالغ بر 600 متر را شامل می‌شود که در آن این غرفه‌ها نیز به معرفی خدمات ارائه شده به گردشگران خواهند پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به وجود جاذبه‌های بی‌شمار در سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در فرصت کوتاه اطلاع‌رسانی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی یاد شده نتوانستیم کلیه اطلاعات مورد نیاز را برای ارائه در سرویس معرفی و تخفیف ویژه قرار دهیم اما تاکنون از این سه شهرستان 25 مرکز از تنکابن و عباس‌آباد و 20 مرکز خدماتی و مسافرتی از رامسر شامل ارائه کارت تخفیف ویژه در این نمایشگاه می‌گردند.

این مسئول اظهار داشت: بازدیدکنندگان با دریافت کارت ویژه آن با عنوان (Tkart) تی کارت و با ارائه آن به مراکز خدماتی گردشگری عنوان شده سه شهرستان مذکور در بروشور مورد نظر می‌توانند از تخفیف ویژه برخوردار شوند که در این طرح مجموعه‌ای از هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی مورد نیاز گردشگران معرفی شده‌اند.

محمدرضا حسیبی مدیر غرفه سه شهرستان تنکابن، عباس‌آباد و رامسر  نیز درباره این نمایشگاه نیز ضمن اعلام اینکه طرح تی کارت (Tkart) که به گویش محلی به معنای کارتو است، شامل خدمات آژانس‌های مسافرتی و هتل‌های سه شهرستان با ارائه یک پکیج معرفی می‌شوند، گفت: بازدیدکنندگان از غرفه ما با دریافت (تی‌کارت) علاوه بر شناخت بیشتر از جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری منطقه توسط پکیج مذکور، از تخفیف ویژه این مراکز نیز بهره‌مند خواهند شد که هتل‌ها، متل‌ها، مراکز اقامتی، ویلائی، رستوران‌ها، کافی شاپ، مراکز و کمپ‌های تفریحی از جمله تله‌کابین، آب‌های گرم، استخر، سونا، سالن‌های ورزشی و بازی، موزه‌ها و مراکز ارائه سرویس‌های تفریحی مانند پرواز با هواپیماهای سبک برای جذب پایدار گردشگران داخل و خارج در نمایشگاه  فرصت‌های سرمایه‌گذاری از 14 اسفند الی 18 اسفندماه برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران ارائه می‌گردد.

حسیبی در ادامه اظهار داشت: دارندگان تی‌کارت در طول سال می‌توانند بدون محدودیت در سه شهرستان تنکابن رامسر و عباس‌آباد با ارائه آن از تخفیف ویژه بهره‌مند گردند مضاف بر این‌که دارندگان این کارت تا سقف 150 میلیون ریال از تامین خسارت بیمه آتش‌سوزی در زمان حضور در این منطقه  نیز بهره‌مند خواهند بود.

وی در خاتمه اظهار داشت: از ابتدای تابستان سال 92 برای تسهیل در امور گردشگری منطقه در سه شهرستان سایت بسیار جامع و کاملی طراحی و راه اندازی شده که با شروع تابستان وارد فاز عملیاتی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با آدرس اینترنتی www.tkart.ir از اطلاعات مورد نیاز خود در آن بهره‌گیری کنند.

انتهای‌پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول