اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دانشگاه آزاد مازندران میزبان آزمون نیمه‌متمرکز دکترا شد/ ماراتن 2800 نفری علمی در ساری

خبرگزاری فارس: سخنگوی دانشگاه آزاد ساری گفت: آزمون نیمه‌متمرکز دکترای سال ۹۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور همزمان با سراسر کشور برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد مازندران میزبان آزمون نیمه‌متمرکز دکترا شد/ ماراتن 2800 نفری علمی در ساری

احمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: 2 هزار و 846 داوطلب مرد و زن روز جمعه 18 اسفند در دو نوبت صبح و بعدازظهر به سئوالات آزمون‌های اختصاصی، استعداد تحصیلی و زبان آزمون نیمه متمرکز دکتری پاسخ می‌دهند. 

مظفری تاکید کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 92 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و داوطلبان تا روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه مهلت دارند تا کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به برگزاری آزمون نیمه دکتری سال 92 در دو نوبت صبح و عصر برای داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون دو کارت در نظر گرفته شده که داوطلبان باید نسبت به پرینت هر دو کارت (نوبت صبح و نوبت عصر) اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت از کارت مربوط به همان نوبت استفاده کنند.

مظفری درباره زمان برگزاری آزمون‌ها خاطرنشان کرد: آزمون‌های اختصاصی و استعداد تحصیلی داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 92 در نوبت صبح و آزمون (زبان انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسه) در نوبت عصر برگزار می‌شود.

وی از حسن اعتماد سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی ساری تقدیر کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ساری با امکانات مناسب و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مکانی مناسب برای برگزاری آزمون‌های بزرگ و مهم تبدیل شده به طوری که چندی قبل آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نیز در این واحد برگزار شد و هفته گذشته نیز شاهد برگزاری آزمون استخدامی با حضور بیش از 4 هزار و 800 داوطلب در این مجتمع دانشگاهی بوده‌ایم.

مظفری تاکید کرد: بسیاری از داوطلبان از برگزاری آزمون دکترا در محل زندگی‌شان ابراز خوشحالی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/2296/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول