اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته منابع طبیعی

3 هزار نهال توسط نیروی انتظامی زنجان کاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‎‌کننده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کاشت 3 هزار نهال توسط نیروی انتظامی در سطح استان همزمان با هفته منابع طبیعی زنجان خبر داد.

3 هزار نهال توسط نیروی انتظامی زنجان کاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کیقباد مصطفایی عصر امروز در حاشیه مراسم نهال‌کاری در ستاد مرکزی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اینکه این نیرو همه ساله در مراسم نهال‌کاری شرکت می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی در محل‌های خالی ستاد و یگان‌های تابعه اقدام به کاشت نهال می‌کند.

وی از برگزاری مراسم نهال‌کاری در شهرستان‌های تابعه استان زنجان خبر داد و افزود: این مراسم به مانند سال‌های گذشته در 15 اسفند ماه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‎‌کننده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کاشت سه هزار نهال در اماکن در نظر گرفته شده خبر داد و گفت: نهال‌های مورد نظر در فضاهای در نظر گرفته شده برای فضای سبز کاشته می‌شود.

وی کاشت درخت را از توصیه‌های انبیا و اولیا اعلام و تصریح کرد: نیروهای انتظامی هم در محیط‌های شخصی و اداری اقدام به این کار می‌کنند.

مصطفایی در پاسخ به سئوالی در مورد همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی گفت: یگان حفاظت از منابع طبیعی از طریق ساختار جداگانه تامین می‌شود.

وی از تعیین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: سایر امور توسط منابع طبیعی هماهنگ می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول