اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی مشهد خبر داد

استقرار 25 اکیپ بازرسی و نظارت ویژه در سطح شهر مشهد

خبرگزاری فارس:رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد از استقرار 25 اکیپ ویژه بازرسی و نظارت اصناف در نقاط مختلف سطح شهر مشهد خبر داد.

استقرار 25 اکیپ بازرسی و نظارت ویژه در سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر معماریان طهرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی اصناف خراسان‌رضوی با هدف خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران انجام می‌شود و 25 گروه ویژه بازرسی در اصلی‌ترین نقاط شهر مستقر شده‌اند.

معماریان طهرانی با اشاره به همکاری کارشناسان اتحادیه‌های مختلف در این طرح، بیان کرد: اکیپ‌های ویژه بازرسی و نظارت، بازرسی از واحدهای صنفی و رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی دریافت شده از طریق سامانه تلفنی 124 و سامانه پیامکی 30008124 را بر عهده دارند.

وی با اشاره به حضور شعب سیار تعزیرات حکومتی در چهار نقطه از شهر عنوان کرد: اولویت کار گروه‌های بازرسی، پیگیری شکایات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و شعب تعزیرات نیز در صورت لزوم اقدام به صدور رای برای واحدهای صنفی متخلف می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد افزود: این اکیپ‌ها تا 20 فروردین ماه سال 92 از ساعت 8:30 تا 13:30 و 16:30 تا 21:30 آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران بوده و این زمان در صورت نیاز در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

معماریان طهرانی خاطرنشان کرد: علاوه بر اکیپ‌های بازرسی و نظارت ویژه مستقر در سطح شهر، پایگاه مرکزی بازرسی اصناف خراسان‌رضوی نیز آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات کتبی و تلفنی همشهریان است.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان میزبان شایسته‌ای برای زائران بارگاه

علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز باشیم.

انتهای پیام/70003/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول