اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اورژانس قم:

سفر در جاده مرگ 2 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف یک دستگاه پراید و کامیون در جاده گرمسار خبر داد و گفت: در این حادثه پنج تن از سرنشینان این خودروها مصدوم و دوتن از آنان نیز فوت کردند.

سفر در جاده مرگ 2 قربانی گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند تصادف موتور و عابر پیاده، تصادف موتور و سواری، تصادف کامیون و وانت، واژگونی سمند، مسمومیت با گاز Co و... رخ داد.

وی بیان کرد: با وجود تمام تذکراتی که به موتورسواران مبنی بر احتیاط داده می‌شود ولی هر روز شاهد چندین حادثه موتورسواری هستیم.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج تن مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری در میدان مطهری با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه چهار مجروح به دنبال داشت.

فراهانی از وقوع حادثه دیگری در اتوبان ساوه – سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه کامیون و وانت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه دو تن از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.

وی افزود: اورژانس 115 قم پس از اطلاع یافتن از این حادثه به سرعت دو دستگاه آمبولانس به همراه تیم امدادرسانی به محل حادثه اعزام کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی پراید و عابر پیاده در خیابان عطاران سه تن مجروح شدند که برای امدادرسانی به مجروحان حادثه دو دستگاه آمبولانس به همراه امدادرسانان اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در اتوبان ساوه - سلفچگان خبر داد و گفت: این حادثه چهار مجروح برجای گذاشت که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

فراهانی ادامه داد: یک دستگاه خودروی پژو نیز در اتوبان قم – کاشان واژگون شد که بر اثر این حادثه چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: حادثه دیدگان به همراه تیم امدادرسانی اورژانس 115 برای درمان تکمیلی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف یک دستگاه پراید و کامیون در جاده گرمسار خبر داد و گفت: در این حادثه پنج تن از سرنشینان این خودروها مصدوم و دو تن از آنان نیز فوت کردند.

وی از دیگر حوادث رخ داده را مسمومیت با گاز Co ذکر کرد و گفت: بر اثر این حادثه یک خانم 22 ساله دچار خفگی شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی پرسنل اورژانس 115 این حادثه دیده برای درمان قطعی به مرکز درمانی منتقل شد.

فراهانی همچنین از برخورد یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت خبر داد و اذعان کرد:  در این حادثه که در حوالی ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) رخ داد راکب موتور که جوانی 26 ساله بود به دلیل شدت ضربه وارده فوت کرد.

وی اضافه کرد: در محور سلفچگان - دلیجان نیز یک دستگاه خودروی پیکان واژگون شد که بر اثر این حادثه دو تن به شدت مصدوم شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز داشت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده وضعیت یکی از مصدومان بسیار وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/78005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول