اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری مقابل برق

آموزش و پرورش قهرمان والیبال کارکنان دولت شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال آموزش و پرورش موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای والیبال قهرمانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم شد.

آموزش و پرورش قهرمان والیبال کارکنان دولت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های والیبال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم با برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی به کار خود پایان داد و در آن تیم‌ والیبال اداره کل آموزش و پرورش استان قم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته با شرکت 9 تیم از ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی استان قم در سالن ورزشی محمدی کاشانی قم برگزار شد، تیم‌ها در دو گروه پنج و چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم راهی نیمه نهایی شدند.

بدین ترتیب با انجام بازی‌های مقدماتی از گروه نخست تیم‌های والیبال آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی و از گروه دوم تیم‌های والیبال شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق قم جواز حضور در مرحله دوم و جمع چهار تیم برتر را به دست آوردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال المپیاد ورزشی کارکنان دولت استان قم، تیم والیبال شهرداری برابر تیم آموزش و پرورش به میدان برود و در دیگر بازی، تیم والیبال شرکت توزیع نیروی برق مقابل تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی مسابقه دهد.

در بازی‌های مرحله نیمه نهایی تیم والیبال سازمان آموزش و پرورش قم مقابل شهرداری قم صاحب برتری شد و تیم والیبال شرکت توزیع نیروی برق توانست تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی قم را از پیش رو بر داشته و حریف تیم آموزش و پرورش در دیدار نهایی شود.

در مسابقه پایانی که با جذابیت و البته حساسیت خاصی در سالن محمدی کاشانی قم برگزار شد، تیم‌های والیبال سازمان آموزش و پرورش و شهرداری قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با برتری تیم آموزش و پرورش و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

در مسابقه رده‌بندی برای کسب مقام سوم مسابقات والیبال المپیاد ورزشی کارکنان دولت استان قم تیم‌های بازنده مرحله نیمه‌نهایی یعنی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان تیم والیبالیست‌های تیم شهرداری قم با برتری مقابل حریف سرسخت خود سکوی سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات در حالی پایان یافت که المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در دو بخش آقایان و بانوان برنامه ریزی شد و در بخش آقایان در رشته فوتسال هم برگزار شد و سرانجام تیم فوتسال شهرداری قم با کسب برتری مقابل حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی این المپیاد شد.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول