اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

صندوق مهر امام رضا(ع) پیشرو در تحقق اشتغال کهگیلویه/تحقق 212 درصدی اشتغال

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صندوق مهر امام رضای دهدشت را در تحقق میزان اشتغال تعهد شده موفق خواند و گفت: 212 درصد از اشتغال تعهد شده این صندوق تحقق یافته است.

صندوق مهر امام رضا(ع) پیشرو در تحقق اشتغال کهگیلویه/تحقق 212 درصدی اشتغال

 اردلان زینل‌زاده در حاشیه نشست کارگروه اشتغال کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از تحقق 212 درصدی اشتغال تعهد شده توسط صندوق مهر امام رضای دهدشت خبر داد و اظهار داشت: از تعداد 133 فرصت تعهد شده سهم صندوق مهر امام رضا(ع) 282 فرصت شغلی تا نیمه اول اسفندماه سال جاری تحقق یافته است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عملکرد صندوق مهر در کهگیلویه و چرام را ستودنی خواند و گفت: از مجموع 56 مورد معرفی متقاضیان مشاغل خانگی کهگیلویه به بانک‌های عامل، تاکنون تعداد 43 فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی دستگاه‌های بانکی ارائه دهنده تسهیلات به  متقاضیان صندوق مهر را تجارت، صادرات و کشاورزی ذکر کرد و اذعان داشت: بانک‌های عامل در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

زینل‌زاده نهاد کمیته امداد امام را از نظر تحقق اشتغال در رتبه دوم برشمرد و عنوان داشت: این نهاد حمایتی با ارائه خدمات شایسته و قابل تقدیر در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش، بیش از دو برابر میزان فرصت‌های شغلی تعهد شده را محقق کرده است.

وی با تشریح نقش مشاغل خانگی در توسعه اشتغال، پرداخت 488 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد را متذکر شد و ابراز داشت: کمیته امداد کهگیلویه بیشترین تعداد بانک عامل برای تسهیلات مشاغل خانگی و نیز بالاترین میزان پرداخت تسهیلات دستگاه‌های بانکی را از آن خود کرده است.

زینل‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموع 952 فقره معرفی به بانک‌های کهگیلویه در جهت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، تعداد 737 مورد تسهیلات اعطا شده است.

این مسئول حوزه کار، اشتغال‌زایی از سوی برخی دستگاه‌های کهگیلویه را ضعیف توصیف کرد و اذعان داشت: البته ممکن است این دستگاه‌ها آمار خود را در سامانه اشتغال‌زایی به ثبت نرسانده باشند.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول