اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی

بخش ccu بیمارستان جوادالائمه جاجرم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخش ccu بیمارستان حضرت جوادالائمه (ع) جاجرم با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و شهرستان افتتاح شد.

بخش ccu بیمارستان جوادالائمه جاجرم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاجرم گفت: بیمارستان 32 تختخوابی جاجرم با بخش‌های عمومی، داخلی، اطفال و جراحی عمومی و زنان و بخش جانبی دیالیز به مردم منطقه خدمات رسانی می‌کند.

علی عباسی اظهار کرد: این بخش تخصصی با چهار تخت ccu و یک تخت ICU پیشرفته و تجهیزات کامل با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان احداث و تجهیز شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه تجهیز هر تخت بالغ بر 48 میلیون تومان بوده است، افزود: از آن جا که بیماری‌های قلبی و عروقی نخستین دلیل مرگ و میر در کشور و استان است و بیماران قلبی این منطقه تاکنون به مرکز استان اعزام می‌شدند، احداث این بخش در بیمارستان جاجرم ضرورت داشت.

عباسی از کاهش 20 تا 30 درصدی اعزام بیماران با احداث این بخش خبر داد و یادآور شد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان توجه ویژه‌ای به بحث توسعه سلامت دارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید بیش از پیش در جهت اعتبار حوزه سلامت تلاش کنند.

به گزارش فارس، پس از مراسم افتتاح و بازدید از بخش CCU، کارکنان بیمارستان نیازمندی‌ها و خواسته‌های خود را با ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در میان گذاشتند و جلسه‌ای به این منظور برگزار شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول