اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه عنوان شد

گلایه دهیاران از روند کند اجرای طرح هادی روستاهای کهگیلویه

خبرگزاری فارس: دهیاران کهگیلویه در نشستی با بخشدار مرکزی شهرستان، روند اجرایی طرح هادی در روستا‌ها را کند ارزیابی کردند و خواستار جدیت بنیاد مسکن در این امر شدند.

گلایه دهیاران از روند کند اجرای طرح هادی روستاهای کهگیلویه

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، نشست ستاد تسهیلات نوروزی دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه به منظور برنامه‌ریزی جهت فراهم کردن زمینه استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی، ظهر امروز با حضور برخی مسئولان اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه، با اشاره به اینکه در سال گذشته 600 هزار گردشگر از مناطق مختلف شهرستان بازدید به عمل آوردند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود، آمار میهمانان نوروزی در سال جدید افزایش چشمگیر داشته باشد.

سعید درخشان، توجه دهیاران به نظافت روستاهای گردشگرپذیر را لازم خواند و ادامه داد: مسیر روستاهای منتهی به اماکن متبرکه و جاهای دیدنی باید زمینه استقبال از مسافران نوروزی را فراهم کند.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه، روستاهای هدف گردشگری این بخش را خوب توصیف کرد و گفت: استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی در روستاها باید به خوبی صورت گیرد.

درخشان، اجرای طرح هادی در روستاها را متذکر شد و اذعان داشت: اجرای طرح هادی روستایی با انگیزه بهسازی محیط روستایی و ارتقای بهداشت، هدفمند کردن ساخت و سازها صورت می‌گیرد.

وی، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و ابراز داشت: اجرای طرح هادی در 190 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

این مسئول حوزه مسکن کهگیلویه با بیان این‌که با اجرای طرح هادی، تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستائیان  ایجاد می‌شود، عنوان کرد: خدمات زیست محیطی و عمومی نیز در روستاهای مجری این طرح بهبود می‌یابد.

درخشان، جلب رضایت مردم در تعامل با بنیاد مسکن جهت اجرای طرح را از وظایف دهیاران دانست و اذعان داشت: به صاحبان منازل مسکونی که به نوعی سد معبر در پیشبرد طرح هستند؛ تسهیلات مسکن روستایی اعطا می‌شود تا ساختمان خود را در جای مناسب‌تر بنا کنند.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی کهگیلویه با تبیین مصوبات سفر دولت به استان در حوزه مسکن روستایی گفت: تاکنون به 500 نفر از متقاضیان در روستاهای بخش مرکزی شهرستان و به ازای هر نفر یک میلیون و 500 هزار تومان تخصیص یافته است.

گفتنی است؛ دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه از روند کند اجرای طرح هادی در روستاهای خود ابراز گلایه داشتند و از مسئول بنیاد مسکن خواستار جدیت در پیگیری اجرای طرح و تسریع در روند اجرای این طرح شدند.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول