اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم:

شهروند نمونه جم تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی جم گفت: در روز پایانی همایش روز جم از شهروند نمونه این شهرستان تجلیل می‌شود.

شهروند نمونه جم تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید علیرضا سجادی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان جم اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در جامعه است که تقویت آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی جم چند برنامه خوب و قابل قبول برگزار شد و در همایش روز جم نیز نقش آموزش و پرورش پررنگ است.

رئیس شورای شهر جم با اشاره به برگزاری همایش روز جم خاطر نشان کرد: امسال سومین سالی است که همایش روز جم در حال برگزاری است و سعی شده در هفته منتهی به روز جم به زوایای شخصیتی مشاهیری بپردازیم که در گذشته در شهرستان و در قلب مردم از جایگاه والای برخوردار بودند.

سجادی‌زاده تصریح کرد: در سال‌های گذشته پیرامون زوایای شخصیتی فاضل جمی و ‌حاج شیخ محمد شفیع محسنی جم برنامه‌هایی داشتیم و امسال نیز پیرامون زوایای شخصیتی حاج شیخ علی انصاری برنامه‌ریزی شده است.

دبیر سومین همایش روز جم در ارتباط با اهداف کلی برگزاری این همایش گفت:‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته منتهی به روز جم بی‌شک به اتحاد و همدلی کسانی که از سراسر کشور در این شهرستان زندگی می‌کنند کمک خواهد کرد.

سجادی‌زاده ادامه داد: در شهرستان جم اقوام، ‌قومیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوتی دیده می‌شود که امید است این برنامه به معرفی و شناسایی شخصیت‌ها،‌ نخبگان و افراد ممتاز شهرستان کمک کند.

وی ضمن تشکر از کسانی که در برگزاری همایش روز جم با این ستاد همکاری دارند، اضافه کرد: امسال در روز پایانی همایش از معلم، دانش‌آموز، دانشجو، هنرمند، ورزشکار، ‌مربی و ‌نویسنده نمونه این شهرستان تجلیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی جم گفت: همچنین در روز پایانی همایش روز جم از شهروند نمونه جم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول