اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در 83 مدرسه شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در 83 مدرسه شهرستان جم خبر داد.

برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در 83 مدرسه شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در بازدید از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد جم اظهار داشت: در اسلام نسبت به کمک به همنوعان سفارش و تاکید زیادی شده و انفاق از دستورات اکید اسلام است.

وی افزود: از اهداف تاسیس کمیته امداد دستگیری از مظلومان و رفع فقر و محرومیت از چهره افراد جامعه است و کمیته امداد شهرستان جم در این مسیر تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم با اشاره به اهمیت جشن نیکوکاری خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری اهمیت زیادی در خوشحال کردن افراد مستضعف جامعه دارد و مشارکت در این امر خداپسندانه، ارزش دنیوی و اخروی دارد.

انیژپور تصریح کرد: جشن نیکوکاری از طرح‌های مهمی است که همه ساله با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار می‌شود و امسال نیز به فضل خدا با کیفیت مطلوبی در جم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همکاری مردم و خیران در این جشن خوب و قابل قبول بوده و همواره شاهد کمک‌های ارزشمندی به افراد ضعیف جامعه در این جشن هستیم.

این مسئول از برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در 83 مدرسه شهرستان جم خبر داد و یادآور شد: در جشن نیکوکاری امسال 83 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس شهری و روستایی جم برپا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های دیگر شاهد مشارکت حداکثری مردم در این جشن باشیم و باشد که سر سفره سال تحویل، کودکی غمگین و پدری شرمنده نباشد.

وی گفت: افراد ضعیف و مستمند نیز باید از امکانات لازم برای زندگی آبرومند بهره‌مند باشند و افراد خیر و توانمند در این مسیر نقشی غیر قابل انکار دارند.

این مسئول اظهار داشت: از همه دعوت می‌کنیم در جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری مشارکت کنند تا شاهد رفع محرومیت از زندگی خانوارهای کم‌بضاعت باشیم.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول