اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری استان البرز خبر داد

آمادگی راهداران البرزی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت راهداری استان البرز از آمادگی راهداران البرزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی راهداران البرزی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

هادی پوستین‌دوز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پایگاه‌های راهداری با 147 راهدار آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.

این مسئول با بیان اینکه طرح ستاد تسهیلات سفرها هم‌اکنون در جاده‌های استان البرز در حال اجرا می‌باشد افزود: استقرار نیروها در محورهای مواصلاتی آغاز شده است و تا آخر فروردین ماه سال 92 ادامه دارد.

این مسئول تأکید کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مسافران نیروهای راهداری به صورت سیار و ثابت و همچنین گشت‌های ویژه در تمام محورهای مواصلاتی این استان حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

پوستین‌دوز تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های راهداری به وسایل و تجهیزات کافی مجهز شده‌اند و در صورت نیاز به مسافران امدادرسانی خواهند کرد.

وی گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده محورهای مواصلاتی این استان از امنیت کامل برخوردار بوده و امیدواریم رانندگان با خاطره‌ای خوش از این جاده عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات راهداری و همچنین نیروهای انسانی نیز در جاده‌های مواصلاتی این استان در ایام نوروز حضور مستمر دارند، در پایان خاطرنشان کرد: مسافران در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان می‌توانند با شماره تلفن 141 تماس حاصل کرده تا راهداران در اسرع وقت برای یاری آنها اعزام شوند.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول