اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز:

کاروان‌های نوروزی در لحظه تحویل سال نو راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز گفت: در لحظه تحویل سال نو کاروان‌های نوروزی در شهرستان‌های استان البرز راه‌اندازی می‌شود.

کاروان‌های نوروزی در لحظه تحویل سال نو راه‌اندازی می‌شود

احد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را در لحظه تحویل سال نو در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم زمینه شادی و نشاط شهروندان را در نقاط مختلف این استان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره ملی صدای بهار نیز در این استان از 28 اسفندماه اجرا می‌شود و تا پنجم فروردین ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان داشت: حضور هنرمندان و بازیگران سرشناس در برنامه‌های فرهنگی و هنری این استان از دیگر تمهیداتی است که در آستانه سال نو در این استان انجام می‌شود.

شریفی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره حضور بر سر قبور نورانی و مطهر شهداست که این مهم در نخستین ساعات تحویل سال نو انجام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است لذا می‌توانیم با شناساندن این جاذبه‌ها گردشگران خارجی بیشتری را وارد این استان نماییم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز افزود: استان البرز به دلیل داشتن منابع طبیعی بکر دارای ظرفیت‌های پنهان و گسترده‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است و می‌توان با توجه به این قابلیت‌ها اطمینان خاطر به سرمایه‌گذاران، برای سرمایه‌گذاری مطمئن و پایدار در این استان را داد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول