اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه:

15میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری تربت حیدریه درسال 91 محقق شده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه از محقق شدن 15 میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری تربت حیدریه در سال 91 خبر داد.

15میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری تربت حیدریه درسال 91 محقق شده است

مرتضی مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: ترمیم آسفالت از اولویت اصلی کار در حوزه عمرانی شهرداری است و با توجه به اینکه عمده‌ترین مشکلات سطح شهر بنا بر نظرسنجی انجام گرفته از مردم، خرابی آسفالت بوده و بعد از آن نیز مبلمان شهری است.

وی درخصوص اولویت‌بندی آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر گفت: برنامه ما برای آسفالت در ابتدای امر خیابان‌های اصلی شهر براساس مقدار خرابی آسفالت است و بعد معابری که کیفیت آسفالت در آنجا پایین بوده و تاکنون خیابان‌های فردوسی شمالی، 28 متری، آسایش، ابوذر، سیلو، قائم و.. در دستور کار قرار گرفته و آسفالت آن انجام شده است.

مدرس‌زاده افزود: تا به حال 150 هزار مترمربع تراش آسفالت داشته‌ایم که در حدود 50 درصد آن آسفالت جدید ریخته شده است.

مدرس بیان کرد: برای اولین بار دستگاه آسفالت تراش به سیستم آسفالت شهرداری تربت حیدریه وارد شده است؛ مزیت بزرگ این دستگاه این است که ترک را برمی‌دارد و سطحی صاف برای لایه جدید آسفالت آماده می‌کند.

وی افزود: مزیت دیگر تراش آسفالت استفاده مجدد از آن است که در حقیقت بازیافت آسفالت است که تاکنون در تربت حیدریه نبوده و در همین رابطه کارخانه بازیافت آسفالت و تاسیسات منطقه با هزینه 200 میلیون تومان خریداری شده است تا تراشه‌های حاصل از آسفالت خیابان‌ها و آسفالت شکافی ادارات مختلف را دوباره به آسفالت گرم تبدیل نماید؛ با راه‌اندازی کارخانه بازیافت آسفالت در زمستان هم می‌توانیم تولید آسفالت داشته باشیم.

وی در رابطه با دیگر فعالیت‌های حوزه عمرانی تصریح کرد: جدول‌گذاری بلوار باهنر، آیلند بلوار پرستار، بلوار وحدت، خیابان آبشار و جدول‌گذاری معابر سطح شهر، آسفالت و لکه‌گیری 150 هزار مترمربع و معابری که پس از گذشت سی سال برای اولین بار درسال جاری آسفالت شدند مانند خیابان لشکری، 28 متری و...، احداث پارک کاشانی، بازسازی پارک پیشکوه، نصب چراغ و نیمکت، احداث راه پیشکوه از میدان ریاضیات تا آبشار سنگی به جهت کاهش با ترافیکی و احداث مکان های تفریحی در مجاورت راه، خرید کارخانه بازیافت آسفالت و تاسیسات منطقه و خرید آسفالت پلیمر از دیگر اقدامات شهرداری تربت حیدریه است.

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه عنوان کرد: 15 میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری تربت حیدریه محقق شده، ولی 360 میلیون تومان اعتبارات دولتی هنوز محقق نشده است.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول