اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه خبر داد

تعامل بالای دستگاه‌های نظارتی در بازرسی از بازار کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: دستگاه‌های نظارتی تعامل بالایی در نظارت و بازرسی از بازار کهگیلویه دارند.

تعامل بالای دستگاه‌های نظارتی در بازرسی از بازار کهگیلویه

ارسلان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، با بیان اینکه بازار دهدشت در آستانه سال نو زیر ذره‌بین مأموران تعزیرات حکومتی قرار دارد، اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل بر عرضه کالا و خدمات گشت مشترک با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و اداره اماکن از 15 اسفند‌ماه به مدت 15 روز در حال اجراست.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه با اشاره به این که مردم باید هرگونه تخلفی را با ما در میان بگذارند، گفت: رسیدگی به پرونده‌های متخلفین در حوزه بازار به صورت آنی توسط اداره تعزیرات صورت می‌گیرد و اجرای حکم صادره قطعی است.

وی پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم را حق آنان خواند و ابراز داشت: برخورد با متخلفین باید بازخورد داشته باشد و نتایج آن به اطلاع عموم برسد.

عباسی با بیان این که بحث بازار از موضوعات مهم و اولویت‌دار است گفت: در اوضاع اقتصادی فعلی بازار می‌تواند بقیه مباحث را نیز تحت‌الشعاع خود قرار دهد بنابراین باید به شدت کنترل شود.

این مسئول در ادامه نظارت و کنترل به صورت دقیق، شفاف و قوی را لازمه کنترل بازار دانست و عنوان کرد: فرآیند نظارت و کنترل به صورت جدی از سوی این اداره پیگیری می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه اطلاع‌رسانی مردم و گزارش‌دهی تخلفات را در کنترل بازار مؤثر دانست و اذعان کرد: با هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، احتکار و کم فروشی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

عباسی با تأکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های لازم در مبارزه با این تخلفات افزود: هرگونه تعلل در اجرای نظارت موجب تضییع حقوق مردم می‌شود.

این مسئول حوزه نظارتی در پایان از مردم خواست در زمینه مقابله با تخلفات بازار، همکاری و تعامل خود با ادارات مرتبط با حوزه بازار را افزایش دهند تا بتوانیم در آستانه سال نو از بروز تخلفات و ایجاد مشکلات معیشتی برای همشهریان جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول