اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه:

مسئولان فیروزکوه به اردوی راهیان نور اعزام می‏شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: مسئولان محلی فیروزکوه به اردوی راهیان نور اعزام می‏شوند.

مسئولان فیروزکوه به اردوی راهیان نور اعزام می‏شوند

علی‏اکبر انارکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از برنامه‏ریزی برای اعزام مسئولان محلی شهرستان فیروزکوه برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان‏های راهیان نور خبر داد.

وی افزود: برنامه‏ریزی برای اعزام مسئولان فیروزکوه در اردیبهشت‌ماه سال 92 انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: با توجه به بهبود نسبی وضع جوی و گرمای هوا در آن زمان از سال، این بار اعزام به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور که به واقع در بازدیدهای کاروان‏های راهیان نور مظلوم واقع شده است، در دستور کار قرار می‏گیرد.

انارکی تصریح کرد: این بازدید اعلام هوشیاری به مسئولان است تا فراموش نکنند که پایه مسئولیتشان در خون شهدای گلگون‏کفن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ریشه دارد تا هر چه بیشتر در ادای دین خود به نظام اسلامی اهتمام داشته باشند.

امنیت خاطر مسافران شرط نخست اعزام کاروان‏ها است

وی با اشاره به اعزام نخستین گروه از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور از هفتم فروردین ماه سال 92، از همراهی یک گروه امداد و تیم پزشکی همراه با آمبولانس به همراه کاروان‏ها خبر داد و افزود: ایمنی مهم‏ترین مقوله مدنظر در برنامه‏های اعزام کاروان‏ها است.

انارکی خاطرنشان کرد: دستگاه‏ها، تجهیزات و اتوبوس‏ها همگی مورد تأیید قرار گرفته‏اند و علاوه بر آن، یک نفر در هر اتوبوس مأمور کنترل اوضاع و امنیت خاطر هر چه بیشتر اعزام‏شوندگان و خانواده‏ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، 830 نفر از شهرستان فیروزکوه در ایام نوروز 92 و هم‏زمان با آغاز ایام فاطمیه، در قالب کاروان‏های راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول