اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم خواستار شد

تشکیل ستاد تسهیلات سفر در روستاهای گردشگری شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم خواستار تشکیل ستاد تسهیلات سفر در روستاهای گردشگری شهرستان جم شد.

تشکیل ستاد تسهیلات سفر در روستاهای گردشگری شهرستان جم

 به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت باید مجری سیاست‌های دولت در روستا باشند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ دهیاران با اقشار مردم، دهیاران باید در امور فرهنگی  پیشقدم بوده و در مناسبت‌های فرهنگی به نحو احسن فعالیت داشته باشند.

زارع از دهیاران خواست با دقت عمل بیشتر کار نظارت بر ساخت و ساز در روستاها را تحت نظر داشته باشند و  ضمن نظارت دقیق، حافظ اراضی ملی و کشاورزی بوده و اجازه ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی را به سودجویان ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دهیاران خواست تا با رصد و انعکاس به موقع اخبار روستا به بخشداری‌ها  خواسته‌ها و نیازهای واقعی مردم را به مسئولین انعکاس دهند و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در روستا در راستای تامین نیازهای مردم اقدام کنند.

فرماندار جم همچنین خطاب به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها گفت: با تشکیل ستاد تسهیلات سفر در روستاها به نحو شایسته‌ای از مهمانان نوروزی پذیرایی کنید تا مسافران با خاطره‌ای خوش شهرستان جم را ترک کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان جم نیز در این جلسه با ارائه گزارشی در زمینه مسائل و مشکلات روستاها از قبیل  گاز، آب، برق و اجرای طرح هادی و تخصیص اعتبارات دهیاری‌ها، خواستار توجه بیشتر به روستاها شد.

مسلم سلیمانی خاطر نشان کرد: دولت عدالت محور دهم توجه ویژه‌ای به دستاوردهای روستاییان دارد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی در روستاها در راستای همین رویکرد خدمت بی‌منت است و  پیگیری دهیاران در راستای رفع مشکل روستاها امری لازم است.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول