اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری البرز خبر داد

آغاز طرح نوروزی سفر ایمن در راه‌های استان البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت راهداری استان البرز از آغاز طرح نوروزی سفر ایمن در این استان خبر داد.

آغاز طرح نوروزی سفر ایمن در راه‌های استان البرز

هادی پوستین‌دوز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارائه خدمات به مسافران و مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در ایام نوروز باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز یکی از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود و در این فصل سال شاهد حضور بی‌شمار مسافران نوروزی است افزود: با توجه به افزایش تردد در راه‌های مواصلاتی استان البرز، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم و مسافران انجام شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از طرح نوروزی سفر ایمن در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و روستایی این استان خبر داد و افزود: براساس دستورالعمل راهداری وزارت راه و شهرسازی، اتخاذ و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در این استان انجام شده است.

پوستین‌دوز ارتقای ضریب ایمنی سفر در ایام تعطیلات نوروز را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

وی پاکسازی کنار جداول، بهسازی و لکه‌گیری، شست‌وشوی و رنگ‌آمیزی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی راه‌ها، تعمیر گاردریل‌ها و تابلوهای آسیب دیده را از جمله اقداماتی دانست که در اجرای این طرح نوروزی انجام می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و روستاها خبر داد و گفت: هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از شهرها و روستاهای البرز به این استان سفر می‌کنند لذا تمامی ورودی و خروجی‌های شهرها و روستاهای این استان ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/2302/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول