اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

استقرار گشت‌های راهداری در 96 نقطه پر حادثه آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده نوروز امسال شاهد استقرار گشت‌های راهداری در 96 نقطه پر حادثه آذربایجان غربی خواهیم بود.

استقرار گشت‌های راهداری در 96 نقطه پر حادثه آذربایجان غربی

علی قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گشت‌های راهداری آذربایجان غربی همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در زمستان سال جاری نیز راهداران این استان با حضور در جاده‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام دادند، تصریح کرد: بر این اساس راهداران آذربایجان غربی نوروز امسال در 96 نقطه پرحادثه این استان مستقر و اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

قهرمانی با اشاره به تلاش راهداران افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه شاهد تلاش راهداران در ایام نوروز نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نوروز در اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی می‌شود، اعلام کرد: این طرح با همکاری پلیس راه آذربایجان غربی، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان‌های ذی‌ربط اجرایی می‌شود.

قهرمانی با اشاره به وضعیت راه‌های استان، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی استانی گردشگرپذیر است از ماه‌های قبل برای ایمن‌سازی راه‌های استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی با پلیس راه استان اکیپ‌های ویژه‌ای در نقاط حادثه‌خیز مستقر می‌شود، اظهار داشت: در این راستا هدف آرامش هر چه بیش‌تر مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/61001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول