اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار:

برگزیدگان مسابقات تئاتر و سرود دانش‌آموزی سبزوار معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری این شهرستان در آخرین ماه سال خبر داد.

برگزیدگان مسابقات تئاتر و سرود دانش‌آموزی سبزوار معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، جواد کوره‎پز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات تئاتر و سرود دانش‎آموزی شهرستان سبزوار در دو قسمت پسران و دختران در محل سالن جوانسرای اسرار و کانون اندیشه این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به صورت مجزا و در طول سه روز برگزار شد، 144 تیم از مقاطع مختلف دختر و پسر شرکت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار در رابطه با برگزیدگان این مسابقات تصریح کرد: در رشته سرود و در قسمت دختران، دبستان آزادی رتبه اول، دبستان شاهد هشت رتبه دوم و دبستان شهید پرتانیان و مجید بینقی به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در قسمت پسران نیز دبستان‎های حکیمی و خرازی رتبه اول، دبستان غفوری رتبه دوم و دبستان عبدالمطلب نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار تصریح کرد: در رشته سرود مقطع راهنمایی نیز در قسمت دختران مدارس راهنمایی شاهد فاضله، فضیلت و فرزانگان رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در قسمت پسران نیز مدارس شهید محمدیانی، ‌محمد امین و شهید مشکانی رتبه‎های اول تا سوم را به دست آوردند.

کوره‎پز ادامه داد: همچنین در رشته سرود مقطع متوسطه نیز در قسمت دختران دبیرستان‎های حضرت مریم، تربیت و آینده‌سازان موفق به کسب رتبه‎های برتر شدند و در قسمت پسران از دبیرستان شاهد پنج تقدیر شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار همچنین از برگزاری مسابقات تئاتردانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و افزود: در رشته تئاتر که با حضور 97 تیم در قسمت عروسکی و صحنه‌ای و به مدت چهار روز برگزار شد، در قسمت ابتدایی دختران رتبه اول اعلام نشد و مدارس امام خمینی و فرهنگیان دو، رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در تئاتر مقطع ابتدایی مدارس خرازی و کیانوش استیری رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند و در تئاتر مقطع راهنمایی پسران مدارس داورزنی،‌ امام حسین (ع) و شهید محرومی به رتبه‌های برتر رسیدند و در قسمت دختران نیز در این مقطع هیچ گروهی حائز رتبه نشد و فقط از آموزشگاه شهید رجایی تقدیر شد.

کوره‌پز اضافه کرد: در مقطع متوسطه نیز در قسمت دختران آموزشگاه قاضی‌زاده و در قسمت پسران شاهد حاج ملاهادی موفق به کسب رتبه برتر و راهیابی به مرحله استانی شدند.

انتهای پیام/70027/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول