اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی شوشتر:

گروه موسیقی «سپهر» در شوشتر می‌نوازد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موسیقی شوشتر از اجرای کنسرت موسیقی در شوشتر توسط گروه «سپهر» خبر داد و گفت: مجوزهای مورد نیاز برای این کار اخذ شده است.

گروه موسیقی «سپهر» در شوشتر می‌نوازد

محمدعلی طهور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: گروه موسیقی سپهر که از اعضای انجمن موسیقی شوشتر هستند قرار است در روزهای پایانی سال‌جاری در این شهرستان به اجرای موسیقی بپردازند و مقدمات کار برای اجرای این کنسرت فراهم شده است.

وی درباره زمان اجرای این کنسرت خاطر نشان کرد: این کنسرت قرار است در روزهای پایانی سال‌جاری و در تاریخ 24 و 25 اسفندماه در شوشتر اجرا شود.

*اخذ مجوزهای لازم برای اجرای موسیقی

رئیس انجمن موسیقی شوشتر ادامه داد: در شرایط کنونی برای اجرای این کنسرت موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اخذ مجوز شده است.

طهور درباره اجرای موسیقی در این کنسرت تصریح کرد: در این کنسرت قرار است موسیقی سنتی شوشتر اجرا شود و در این باره برنامه‌ریزی لازم انجام شده و گروه سپهر نیز آمادگی کامل برای این مهم دارد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای گروه موسیقی سپهر از موسقی‌دانان شوشتری تشکیل شده است، گفت: بهنام ایروانی، مرتضی شنبه‌زاده خواننده، سجاد دشت‌بزرگ نوازنده تار، رضا فاتح نوازنده کمانچه، سینا جِنگ نوازنده تمبک، ابوالفضل نقیب نوازنده دف و دایره و نقیب بم نواز در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند.

*برای ایام نوروز برنامه‌‌ای نداریم

رئیس انجمن موسیقی شوشتر درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام نوروز از سوی این انجمن گفت: برنامه خاصی برای اجرا در ایام نوروز نداریم.

وی دلیل عدم اجرای برنامه را در ایام نوروز وجود ایام فاطمیه(س) عنوان کرد و افزود: آغاز ایام فاطمیه(س) از روز پنجم نوروز تا 25 نوروز باعث شده است تا انجمن موسیقی شوشتر در این ایام برنامه‌ای اجرا نکند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول