اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور انجام شد

اعزام 400 دانشجوی دختر دانشگاه‌های اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در حال انجام است به طوری که بیش از 400 دانشجوی دختر از استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

اعزام 400 دانشجوی دختر دانشگاه‌های اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و به همت دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، دانشجویان دختر با شور و حال خاص به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا بهتر و بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اصیل دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ‌از 13 مرکز دانشگاه پیام نور استان حدود 240 دانشجو در قالب 50 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا بتوانند با حضور در مناطق جنگی جنوب کشور با ایثارگری‌ها و کارنامه درخشان رزمندگان جان بر کف آشنا شوند.

ولی‌الله خوش‌طینت افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف این برنامه در کنار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت احیای روحیه مقاومت ملتی است که امروز در برابر دشمنان ایستاده‌اند و جوانان آنها هر روز بر برگه‌های افتخارات و ارزش‌های اصیل می‌افزایند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت سه دهه همچنان در مسیر عزتمند و اعتلای واقعی ارزش‌ها گام بر می‌دارد و این حرکت عظیم را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران جامعه هستیم، تصریح کرد: هراسی که دشمنان امروز از جوانان ما دارند به خاطر مجهز شدن آنها به روحیه دینداری و استقامتی است که هرگز نمی‌خواهند از مسیری که حرکت کرده‌اند بازگشتی بخورند.

خوش‌طینت بزرگ‌ترین شرف، مجد و عظمت را برای جوانان امروزی تکیه بر بهترین سرمایه‌های معنوی، عبادی جامعه توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه این جوانان که رهروان واقعی شهدا هستند از هر کید و شیطنت در امان بوده و هرگز در معرض آسیب و خطر قرار ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اعلام اینکه این اعزام‌ها تا 15 فروردین ماه به صورت تدریجی ادامه داشته و استقبال دانشجویان نیز اعم از دختر و پسر مطلوب می‌باشد، خاطر نشان کرد: دانشجویان ما به عنوان قشر فرزانه در این سفر معنوی با تجدید میثاق با شهدا اعلام می‌کنند که با اقتدار علمی راه آنها را ادامه می‌دهند و دشمنان را به تسلیم واقعی واداشته‌اند.

وی یکی از ابزارهای تداومی در مسیر آرمانی شهدا را متوسل شدن به عنصر قدرتمند علم و مهارت‌های جدید و علوم و فنون روزآمد توصیف کرد و بیان داشت: آنهایی که این انقلاب را الگوی خود قرار دادند به خوبی متوجه هستند که ضریب پیشرفت علمی، تحقیقاتی و هوشمندی جوانان این سرزمین بسیار بالا است.

امروز همچنین در قالب چهار اتوبوس 160 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا بتوانند با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا نظیر طلاییه، فکه، شلمچه و دهلاویه یک بار دیگر با سرمایه‌های تابناک این نظام عهد و پیمانی راسخ ببندند که تا خون در بدن دارند راه عزتمند آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام/62003/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول