اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

شاگرد مغازه، سارق از آب درآمد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری سارق مغازه در زنجان گفت: شاگرد مغازه، سارق اموال مغازه بود.

شاگرد مغازه، سارق از آب درآمد

حسین عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیگیری موضوع سرقت مغازه یکی از شهروندان زنجانی زمانی توسط پلیس مورد پیگیری قرار گرفت که فردی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و از سرقت مغازه‌اش اعلام شکایت کرد.

وی با اشاره به اینکه فرد شاکی صاحب سوپر مارکتی در عوارضی زنجان - تبریز است، اضافه کرد: این فرد در تماس خود با پلیس اعلام کرد که پس از ترک مغازه و سپردن اموال به شاگرد مغازه متوجه شده است، وجوه نقد موجود در صندوق به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه با اعلام شکایت مذکور مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند، افزود: با توجه به مظنونیت شاکی به شاگرد مغازه، وی برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده پلیسی متهم به نام "م-خ" به سرقت از صاحب کار خود اعتراف کرد که اقدامات قانونی در این زمینه در حال انجام است.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود به کشف دو دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: همچنین مأموران کلانتری 11 و 12 موفق شدند، دو سارق آهن‌آلات و مغازه را دستگیر و عاملان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول