اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه قم مطرح کرد

اهمیت شتاب در اسلامی‌سازی علوم انسانی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه قم گفت: با توجه به منویات رهبری لازم است به اسلامی‌سازی علوم انسانی شتاب بخشیده شود.

اهمیت شتاب در اسلامی‌سازی علوم انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عزت‌الله مولایی نیا امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه قم که در آمفی تئاتر شهید بهشتی این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: حوزه و دانشگاه افتخار می‌کنند که از حضور شخصیتی مانند آیت‌الله بهشتی بهره می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه به سال‌ها زمان نیاز دارد تا چنین شخصیت با برکت و معنوی را تربیت کند تا حوزه و دانشگاه از وجودش بهره‌مند شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم به نمایندگی از جامعه استادان دانشگاه قم از آیت‌الله بهشتی تقاضا کرد تا همچنین نظرات خود را به این دانشگاه ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهشتی از نظر معنویات، معارف، اخلاق مطابق با قرآن بود بنابراین امیدواریم خداوند برکت دنیا و آخرت را به وی ارزانی کند.

مولایی با بیان اینکه اسلامی کردن دانشگاه جزو خواسته‌های امام و رهبری است گفت: آیت‌الله بهشتی در این زمینه تلاش‌هایی داشته‌اند ولی لازم است به این امور شتاب بخشیده شود و تلاش صورت گیرد تا این دانشگاه در زمینه هدف رهبری مبنی بر اسلامی کردن دانشگاه گام‌های بلندی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: همه استادان از این توان و آمادگی بهره‌مند هستند که دانشگاه قم به نخستین دانشگاه در منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/78003‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول