اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

رشد 67 درصدی کشف کالای قاچاق/ دستگیری 2455 قاچاقچی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از رشد 67 درصدی کشف کالای قاچاق در استان بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: امسال دو هزار و 455 قاچاقچی نیز در استان توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

رشد 67 درصدی کشف کالای قاچاق/ دستگیری 2455 قاچاقچی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به رشد کشفیات قاچاق در استان اظهار داشت: امسال بیش از 552 میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر کشف شده است که در مقایسه با سال گذشته که 330 میلیارد ریال بوده است؛ 67 درصد رشد دارد.

عباس زاده افزایش پرونده‌های قاچاق را نشان از مبارزه مستمر با قاچاقچیان دانست و تصریح کرد: امسال 65 پرونده قاچاق تشکیل شده است که این رقم در سال گذشته 62 پرونده بود که رشد 4 درصدی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال دو هزار و 455 قاچاقچی در استان بوشهر دستگیر شده‌اند، افزود: این رقم سال گذشته یک‌هزار و 873 نفر بود که 32 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به قاچاق سوخت پرداخت و افزود: در 11 ماه امسال بیش از یک میلیون و 523 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل کشف شده است که رشد 44 درصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

عباس زاده با بیان اینکه چهار پاسگاه ایست و بازرسی در گلوگاه‌های استان فعال است، بیان کرد: این گلوگاه‌ها که نقش مهمی در کشف قاچاق کالا و سوخت دارند و بیش از 30 سال قدمت دارند؛ باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول