اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان رخ داد

کشف 17 کیلو تریاک / دستگیری 2 قاچاقچی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: با تلاش پلیس 17 کیلو و 800 گرم تریاک از یک دستگاه خودرو کشف و دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

کشف 17 کیلو تریاک / دستگیری 2 قاچاقچی

محمد اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان طی یک عملیات ویژه پلیسی ضمن متوقف کردن یک دستگاه خودرو و کشف 17 کیلو و 800 گرم تریاک، دو نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه تلاش‌های اطلاعاتی خود و با به کارگیری منابع اطلاعاتی از یک فقره انتقال مواد مخدر از استان تهران به سمت همدان مطلع و این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب همدان توسط اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محورهای مواصلاتی همدان تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: در ساعت 23:30 شب گذشته خودروی مورد نظر در پلیس راه همدان شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی متوقف شد و مأموران ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن، بلافاصله خودرو را به محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و مورد بازرسی قرار دادند.

اشتری ابراز داشت: در نتیجه بازرسی به عمل آمده 17 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی در پایان افزود: تلاش این پلیس برای دستگیری سایر عوامل تهیه و توزیع این محموله در حال پیگیری است.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول