اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 125 میلیارد ریال

4 پروژه عمرانی محور هراز مازندران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: چهار پروژه عمرانی محور هراز مازندران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و هزینه اعتبار 125 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه عمرانی محور هراز مازندران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، چهار پروژه عمرانی محور هراز مازندران ظهر امروز با حضور شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و رئیس شورای حمل و نقل مازندران و نصرالله‌نژاد مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل مازندران به بهره‌برداری رسید.

پل‌های سیاه بیشه و بایجان و روگذرهای امام حسین(ع) و امامزاده عبدالله(ع) بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار مهر هراز بودند که با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال از محل وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری به مرحله افتتاح رسیدند.

پل تقاطع امام حسین(ع) واقع در محدوده ورودی شهر آمل برای حذف گره ترافیکی و روان‌سازی تردد با شش دهانه به طول 248 متر با هزینه‌ای 2 میلیارد ریال بازگشایی شد.

تقاطع امامزاده عبدالله(ع) در محور هراز با هدف کاهش سوانح رانندگی و کاهش ترافیک عبوری با دو دهانه دو متری با رمپ‌های شبدری با طول 40 متر دیگر پروژه‌ای بود که با هزینه 30 میلیارد ریالی همراه بود.

پل بایجان با قرارگیری پلیس راه در کنار آن برای حذف بار ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی جهت چهار خطه کردن هراز با یک دهانه قوسی به طول 76 متر دیگر پروژه افتتاحی سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به آمل بود.

دیگر پروژه مهر ماندگار که امروز در بخش لاریجان آمل به افتتاح درآمد پل سیاه بیشه بود که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در امر تردد و روان‌سازی ترافیک با دو دهانه قوسی 35 متری و دو دهانه 15 متری به طول 100 متر طرح‌ریزی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه خود به آمل با همراهی مدیران کل استان از پروژه محور هراز و اجرایی شدن چهار خطه کردن این محور که از پروژه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود، بازدید کرد.

انتهای پیام/86012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول