اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

افزایش برنامه‌های فرهنگی در اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امسال کیفیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای زائران قزوینی در اردوهای راهیان نور نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

افزایش برنامه‌های فرهنگی در اردوهای راهیان نور

سردار سالار‌ آبنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه افزایش کیفیت امکانات رفاهی و برنامه‌های فرهنگی را باید از زائران قزوینی در اردوهای راهیان نور نظرسنجی کرد، اظهار داشت: امسال این امکانات نسبت به سال گذشته 25 درصد ارتقا یافته است.

وی اذعان داشت: امسال کیفیت برگزاری برنامه‌های رزمایشی، خاطره‌گویی راویان و روحانیون، مدیریت مسئولان اردوهای راهیان نور و بسته‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مسئولان مربوط در اردوهای راهیان نور از زمان آغاز تا پایان سفر بیشترین استفاده را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی می‌کنند، بیان داشت: آنان حتی در اتوبوس‌ها از قزوین تا مناطق عملیاتی جنوب کشور و از شهرهای این مناطق از یادواره‌های شهدا بهترین استفاده را می‌کنند تا برنامه‌های فرهنگی را در این فاصله زمانی با جدیت بیشتری انجام دهند.

آبنوش با اشاره به اینکه هر سال امکانات فرهنگی، امنیتی، رفاهی و پزشکی در اردوهای راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، ابراز داشت: امسال تعداد زائران و اثربخشی برنامه‌های فرهنگی در این اردوها نیز افزایش یافته است.

وضعیت اسکان زائران قزوینی در مناطق عملیاتی مطلوب است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با فرهنگ شهادت، ایثار، شهامت و از خودگذشتگی جانبازان، شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند و همین امر موجب نهادینه شدن این فرهنگ در بین آنان می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید فضای مناطق جنگی طوری باشد تا دانشجویان و دیگر جوانان با بازدید از این مناطق بیشتر با فضای جبهه آشنا شوند، یادآور شد: ‌از نظر امکانات رفاهی تلاش می‌شود در این اردوها منزلت زائران رعایت شود و امکاناتی که در توان داریم برای آنان مهیا کنیم.

وی، وضعیت امکانات اسکان و برنامه‌های فرهنگی را در مناطق عملیاتی جنوب کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای رسیدن به هدف ایده‌آل فاصله داریم و امیدواریم در زمان کوتاه به این هدف برسیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه هرچه در اجرای برنامه‌های فرهنگی تلاش شود، بازهم کم است، اظهار داشت: در هر کاروان تیم ارزشیاب حضور دارند که نظرات زائران را از کیفیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اسکان در اردوهای راهیان نور می‌پرسند و پیشنهادات آنان را جمع‌آوری می‌کنند تا مسئولان مربوط این اردوها نواقص و مشکلاتی که وجود دارد را مورد بررسی قرار دهند تا این مشکلات در سال آینده برطرف شود.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول