اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

سال آینده 1500 دانش‌آموز مقطع متوسطه به سرزمین نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده 1500 دانش‌آموز مقطع متوسطه به سرزمین نور اعزام می‌شوند.

سال آینده 1500 دانش‌آموز مقطع متوسطه به سرزمین نور اعزام می‌شوند

سیدابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اقدامی مهم در جهت انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز است.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با تفکرات و اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و در انتقال اهداف رزمندگان تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه نسل امروز را نباید از دوران هشت سال دفاع مقدس دور کرد، افزود: اگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروز معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور قرار می‌گرفت.

کساییان تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از بسیاری از خواسته‌های خود با وجود سن کمی که داشتند گذشتند و با حضور در جبهه‌ها آرمان‌های انقلاب و اسلام را حفظ کرده و اجازه ندادند که دشمن به سرزمینشان رخنه کند.

فرماندار نظرآباد افزود: جوانان و نوجوانان ایرانی بر اساس باورها و آموزه‌های دینی به دنبال کشف حقایق و آشنایی با روحیات و فداکاری‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس هستند که کاروان راهیان نور فرصتی مغتنم برای تقویت روحیه این عزیزان است.

به گفته وی امسال نیز 1500 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول