اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

تشکیل 9 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی از تشکیل 9 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در دشتی خبر داد.

تشکیل 9 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دشتی با بیان اینکه شهرستان دشتی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: همه تلاش ما این است که مهمانان که به شهرستان ورود می‌کنند خاطره خوبی از شهرستان دشتی داشته باشند و ما باید نهایت تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: 9 کمیته در ایام نوروز در شهرستان دشتی فعالیت می‌کند که شامل کمیته حوادث و امداد، استقبال، اسکان، تبلیغات و نمایشگاه‌ها، اطلاع رسانی، بازرسی و نظارت، نظم و امنیت، بهداشت و سلامت و فرهنگی است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر دشتی گفت: مهم‌ترین مسئله برای مسافرین نوروزی در شهرستان امنیت روانی است و امنیت روانی ایجاد نمی‌شود مگر این که نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر، سپاه، اداره مسکن و شهرسازی، شهرداری‌ها و میراث فرهنگی در خط اصلی حضوری فعال داشته باشند.

وی بر تمیزی سرویس‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: تمام مساجد بین راهی باید در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد، نمازخانه‌ها  باید تمیز باشند، نانوایی‌ها در ایام تعطیلات به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و در کنار این نانوایی‌ها نانوایی سیار نیز مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/66001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول