اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال نو در بارگاه 24 امامزاده

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم تحویل سال نو در 24 امامزاده شاخص استان برگزار می‎شود.

برگزاری مراسم تحویل سال نو در بارگاه 24 امامزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو شامل سفره هفت سین قرآنی، برگزاری مراسم دعای توسل و پخش پیام مقام معظم رهبری و همچنین افتتاح خیمه معرفت در بقاع متبرکه استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در طول ایام نوروز در بقاع متبرکه خیمه‌هایی با عنوان خیمه معرفت در آستان امامزادگان استان برپا شده که شامل دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه، پخش فیلم و ... است.

طباطبایی از اعزام 25 روحانی به استان خبر داد و گفت: این روحانیان برای انجام امور فرهنگی و تبلیغی به امامزادگان استان اعزام می‎شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری میزبانی از زائران و مسافر نوروزی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌ کل در ایام نوروز برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه بقاع متبرکه از مهم‌ترین قطب‌های فرهنگی و گردشگری استان به شمار می‌روند، 20 امامزاده شاخص استان در طول تعطیلات نوروزی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از مهمانان و مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه و توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشور، ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی پذیرای از زائران و مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‎شود.

طباطبایی افزود: هفت‌سین‌های قرآنی با تلفیقی از هفت‌سین‌های سنتی در امامزادگان استان تدارک دیده شده است و بسیاری از مردم لحظه تحویل سال خود را در آستان بقاع متبرکه خواهند گذراند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر امامزادگان مساجدی هم که در شهرها و روستاهای مسیر عبور مسافرین نوروزی واقع شده‌اند نیز در حد امکان تجهیز شده و به ‌صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات خواهند کرد.

انتهای پیام/68001/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول