اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 56

میرفیضی: 5 هزار پلیس گلستانی آماده خدمات به مسافران نوروزی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: بیش از 5 هزار نفر بهترین شرایط امنیتی را برای مسافران تأمین خواهند کرد.

میرفیضی: 5 هزار پلیس گلستانی آماده خدمات به مسافران نوروزی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سیدمحمود میرفیضی در آغاز رزمایش طرح نوروز 1392 با بیان آمادگی کامل پلیس در ارائه بهترین خدمات با مسافران نوروزی اظهار داشت: پاداش پلیس، لبخند رضایت‌مند مردم است. طرح نوروزی بزرگ‌ترین رزمایش نیروی انتظامی در طول سال است.

فرمانده انتظامی استان گلستان، استان گلستان را به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی زیبا و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از استان‌های پرتردد و مسافرخیز دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود ورود مسافران به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته باشد.

میرفیضی از آمادگی کامل پلیس در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: نیروی انتظامی مجموعه اقدامات خود را در دو حوزه راه‌ها و اقدامات راهنمایی و رانندگی و همچنین تأمین امنیت عمومی برای مسافران برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به ساماندهی 455 دستگاه وسیله نقلیه شامل ادوات راهداری، آمبولانس، خودرو، موتورسیکلت در این طرح خاطرنشان کرد: 106 پایگاه ثابت و سیار شامل پایگاه امداد و نجات، اورژانس و ایستگاه پلیس در 95 محور به طول بیش از 4 هزار و 700 کیلومتر مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین گفت: 700 تیم گشتی با توان نیروی انسانی بیش از 5 هزار نفر بهترین شرایط امنیتی را برای مسافران تأمین خواهند کرد.

وی افزود: در همین راستا از ظرفیت 78 هزار همیار پلیس و 12 هزار پلیس‌یار جوان نیز در امر ترافیک استفاده خواهد شد.

میرفیضی با تقدیر از همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادها در راستای تأمین امنیت عمومی تصریح کرد: در سال 1391 بیشترین توفیقات در حوزه تأمین امنیت با تلاش و همت برنامه‌ریزی شده و مجاهدت در عمل به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تأکید بر ادامه روابط متقابل پلیس با مردم خاطرنشان کرد: پاداش پلیس در طول یک سال فعالیت شبانه‌روزی لبخند رضایت‌مند مردم است.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول