اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 70

مقسمی: علوم پزشکی گلستان 25 پایگاه جاده‌ای در نوروز 92 دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: این مرکز برای تعطیلات نوروز 25 پایگاه امداد جاده‌ای دایر کرد.

مقسمی: علوم پزشکی گلستان 25 پایگاه جاده‌ای در نوروز 92 دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد مقسمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان گرگان اظهار داشت: علاوه بر این 18 پایگاه شهری اورژانس 115 نیز در تعطیلات نوروز 1392 آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی تعداد آمبولانس‌های حاضر در طرح امداد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان را 65 دستگاه اعلام کرد.

آمبولانس‌های 115 در مسیرهای پرتردد استان مستقر هستند

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در کمیته بهداشت و درمان ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های امداد جاده‌ای و آمبولانس‌های این دانشگاه در مسیر جاده‌ها و تفرجگاه‌های استان مستقر شده‌اند.

مقسمی، محل استقرار ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی دانشگاه علوم پزشکی را مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان واقع در کمربندی گرگان، جنب میدان بار انقلاب اعلام کرد.

به گفته وی، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی از نظر نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی اعم از مصرفی و غیر مصرفی و دارو کمبود ندارند.

لیست پزشکان و پرستاران کشیک نوروزی استان تهیه شده است

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌ها برنامه آنکالی پزشکان متخصص، بخش اورژانس و دفتر پرستاری را تهیه و در اختیار دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند.

مقسمی اضافه کرد: دو دستگاه چادر سلامت در ورودی (نوکنده) و خروجی (تنگراه) استان برای راهنمایی و درمان اولیه مسافران برپا شدند.

وی بر ارسال روزانه آمار عملکرد شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: در جلسه هماهنگی با حضور معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در این دانشگاه بر موارد فوق تاکید شد.

تدارک داروهای حیاتی و نظارت بر اماکن عمومی از اولویت‌ها هستند

 جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در کمیته بهداشت و درمان ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این دانشگاه و واحدهای تابعه آن نظارت دقیق‌تر بر اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی است.

مقسمی متذکر شد: تدارک داورهای حیاتی و حساس از طریق معاونت غذا و دارو و امکان دسترسی تمام وقت به انبار دارویی از جمله وظایف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان هستند.

انتهای پیام/‌83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول