اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

افزایش 20 درصدی ماموریت‌ فوریت‌های پزشکی / آمادگی کامل اورژانس در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی در سال جاری 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی ماموریت‌ فوریت‌های پزشکی / آمادگی کامل اورژانس در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهرام مقام صبح امروز در همایش اعضای مراکز و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر و هندیجان در دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: آمار سال‌جاری در زمینه انجام ماموریت‌ها در دانشکده علوم پزشکی آبادان که شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان ماهشهر و هندیجان است، نسبت به سال قبل افزایشی 20 درصدی داشته است.

وی افزود: این در حالی است که میزان شکایات مردمی در این مدت کاهشی چشمگیر یافته و به صفر نزدیک شده است که این امر نشان‌دهنده تلاش‌های اعضای مراکز و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی اعضای پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی باید مواردی را مدنظر قرار دهند.

مقام تصریح کرد: یکی از این موارد مهم هوشیاری و آمادگی کامل نیروها در طول ایام تعطیلات است.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادرسان باید با هوشیاری کامل به محض اطلاع از وقوع حادثه‌ای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل برسانند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین لازم است که در این مدت همکاری و هماهنگی لازم با سایر نیروهای خدمت‌رسان از جمله شهرداری و آتش‌نشانی را انجام دهند.

مقام گفت: زمان مسئله‌ای بسیار مهم در کار فوریت‌های پزشکی است و باید توجه کرد که در هنگام بروز حادثه حتی دقیقه‌ای را از دست ندهیم.

وی تصریح کرد: به محض اعلام بیمار بد حال یا حادثه‌ای به سرعت باید آمبولانس‌ حرکت کرده و خود را به محل برساند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با قدردانی از پرسنل پایگاه‌های فوریت های پزشکی ابراز امیدواری‌کرد که شاهد بهبود هرچه بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی‌ها و افزایش رضایتمندی‌های مردمی باشیم.

انتهای پیام/72008/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول