اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم خبر داد

پیشرفت 50 درصدی تملک املاک در مسیر بلوار شهید آوینی

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 قم گفت: طرح تملک املاک در مسیر بلوار شهید آوینی از بهمن ماه جاری آغاز شده و تا پایان اسفند ماه 91 بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 50 درصدی تملک املاک در مسیر بلوار شهید آوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام گفت: با توجه به طرح تفصیلی شهر مقدس قم و مصوبه کمیسیون ماده پنج استان مبنی بر ایجاد شاه‌راهی بین شهرک قدس و پردیسان با هدف برون رفت از تک راه مواصلاتی به پردیسان و جاده قدیم اصفهان که تاکنون فقط از طریق بلوار غدیر میسر بود، تملک املاک در مسیر این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به دستور مؤکد شهردار قم مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه اظهار کرد: پس از دستور شهردار قم در خصوص اجرای این طرح شهرداری منطقه چهار در نخستین قدم مکلف به اجرای تملک املاک در مسیر این پروژه مهم شد.

شهردار منطقه 4 قم با بیان اینکه املاک در مسیر طرح فوق از فلکه چهارم بلوار ولیعصر(عج) شهرک قدس تا انتهای بلوک هفت قرار دارد اذعان داشت: 120 زمین و بنای ساختمانی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی در این مسیر وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود زمین معوض برای واگذاری به مالکین تصریح کرد: شهرداری منطقه چهار 69 پرونده ملکی که از قبل ثبت شده بود را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون 56 ملک را تملک و به سرانجام رسانده است و مابقی آن نیز از ابتدای سال 92 در دستور کار تملک قرار می‌گیرد.

نکونام در ادامه در خصوص جزئیات تملک املاک در مسیر این طرح عنوان داشت: تاکنون 56 مورد توافق به 11 هزار و 240 مترمربع صورت گرفته است.

وی ارزش ریالی زمین‌های توافق شده را 242 میلیارد ریال و تعداد زمین معوض واگذار شده را 92 قطعه ذکر کرد و یادآور شد: متراژ زمین معوض واگذار شده 21 هزار مترمربع به ارزش ریالی 235 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول