اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب شهربازی معارفی صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه گلستان زندگی در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغ و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) از برپایی نمایشگاه گلستان زندگی در حرم حضرت معصومه(س) در قالب شهربازی معارفی در ایام نوروز خبر داد.

برپایی نمایشگاه گلستان زندگی در حرم حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های تحویل سال حرم کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: برنامه‌های تحویل سال جدید از ساعت 12 و 50 دقیقه با قرائت قرآن کریم توسط کریم منصوری آغاز می‌شود و پس از اجرای گروه تواشیح معصومیه، آیت‌الله طباطبایی امام جمعه اصفهان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حیدرزاده ضمن مداحی دعای توسل را قرائت می‌کند و سپس مراسم تحویل سال با پخش بیانات مقام معظم رهبری در حرم ادامه پیدا می‌کند.

مدیر تبلیغ و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف ویژه ایام نوروز گفت: نمایشگاهی با عنوان گلستان زندگی در قالب شهربازی معارفی و محتواهای دینی در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برپا شده که به ارائه سرگرمی‌های جذاب می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: مشاوره‌های حضوری، پاسخ به سؤالات بانوان و نشست آزاداندیشی و فرصت‌های مطالعاتی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌هایی بوده که در شبستان نجمه خاتون حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

ثباتی‌مقدم عنوان داشت: دومین نمایشگاه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی بوده که در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) برپا می‌شود.

وی یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این نمایشگاه به صورت تصویری و جامع مطرح شده و در کنار آن جُنگ‌های شبانه برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغ و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: غرفه‌هایی در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای آستان مقدس حضرت معصومه(س) اختصاص پیدا کرده که به انعکاس فعالیت‌های فرهنگی، فنی و مهندسی حرم کریمه اهل بیت(س) می‌پردازد.

وی کتاب، نرم‌افزارهای مذهبی و متبرکات را از دیگر محصولات عرضه شده در نمایشگاه واقع در صحن جواد الائمه(ع) حرم کریمه اهل بیت(س) ذکر کرد.

ثباتی‌مقدم با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه در ایام نوروز از سوی حرم حضرت معصومه(س) گفت: این نمایشگاه در بوستان نجمه برگزار می‌شود و شامل خانه کودک، خانه جوان و نشست‌های مشاوره عمومی است.

وی یادآور شد: برنامه‌های حرم کریمه اهل بیت(س) تا پنجم فروردین دارای رویکرد شادی و جشن است و از پنجم فروردین متناسب با ایام فاطمیه مراسم‌های سخنرانی با حضور حجج اسلام رفیعی، فرحزاد و ماندگاری و مداحی میرداماد، حسینی‌نژاد و حیدرزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول