اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای شبکه قم عنوان کرد

پخش ویژه برنامه تحویل سال از سیمای قم / پخش «وضعیت سفید» و «چهار دیواری» در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون سیمای شبکه قم از اجرای ویژه برنامه تحویل سال از سیمای مرکز قم خبر داد.

پخش ویژه برنامه تحویل سال از سیمای قم / پخش «وضعیت سفید» و «چهار دیواری» در ایام نوروز

سید عباس موسوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ویژه برنامه سال تحول شبکه نور با عنوان «عیدانه» از ساعت 11 صبح تا ساعت چهار عصر به تهیه‌کنندگی صباغ‌زاده و اجرای تقی‌زاده به روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه بخش نخست این برنامه در پشت بام حرم کریمه اهل ‌بیت(ع) با امکانات واحد سیار و با پشت زمینه گنبد حرم مطهر روی آنتن می‌رود، تصریح کرد: بخش دوم ویژه برنامه سال تحویل پخش برنامه‌های شبستان امام خمینی(ره) شامل سخنرانی و مناجات لحظات تحویل سال است که به طور زنده از سیمای نور به روی آنتن خواهد رفت.

معاون سیمای شبکه قم با تاکید بر اینکه پس از تحویل سال، پیام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور پخش خواهد شد اضافه کرد: شبکه‌های مختلف سراسری در لحظاتی با ویژه برنامه عیدانه و تصاویری از حرم حضرت معصومه(س) در روز سال تحویل همراه خواهند شد.  

موسوی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه «عیدانه» در ایام نوروز به صورت زنده هر روز از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه صبح و با پخش آیتم‌های متنوع و گوناگون همچون گزارش‌های مردمی، گفت‌و‌گو با خانواده‌های قمی، طنز، نمایش و ... روی آنتن خواهد رفت.

وی با بیان اینکه هشت برنامه ویژه کودکان با عنوان «شاپرک‌‌ها» تولید شده است، تصریح کرد: ویژه برنامه «مداد رنگی» هم ویژه کودکان تهیه شده است که هر روز از ساعت 16 به مدت 45 دقیقه پخش خواهد شد.

موسوی با تاکید بر اینکه سیمای نور در ایام نوروز 92 با پخش «صد سال به این سال‌ها» میهمان مخاطبان هم‌استانی است، اضافه کرد:  این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر بیطرفان و با اجرای محمدرضا اشعری، محمد پورصباغیان و فاطمه واقفی و به نویسندگی کوثر بهبهانی آهنگ از سیمای مرکز قم پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز قم تصریح کرد: برنامه «صد سال به این سال‌ها» از 28 اسفند تا یکم فروردین 92 هر شب از ساعت 20 تا 20 و 30 دقیقه و از دوم تا چهاردهم فروردین ماه از ساعت 21 تا 22 و 30 دقیقه با بخش‌های متنوعی از جمله گشت و گذار در گوشه و کنار استان، عید دیدنی، احادیث و روایات در موضوع نوروز، گزارش، میهمان و نماهنگ لحظات پرباری را برای مخاطبان شبکه استانی تدارک دیده است.

معاون سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با نوروز، ویژه برنامه‌های تولیدی تدارک دیده شده است و در روز شهادت با حرم مطهر ارتباط زنده خواهیم داشت.

موسوی با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد سفرهای جوانان و اغلب اقشار مختلف کشور به مناطق عملیاتی کشور در قالب اردوهای «راهیان‌نور» هستیم خاطرنشان کرد: مستندهایی تهیه شده از اردوهای راهیان نور پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مستندهای جذاب و دیدنی از طبیعت و گردشگری‌ در ایام نوروز پخش خواهد شد اضافه کرد: فیلم‌‌های سینمایی نیز، هر شب از ساعت 15 دقیقه بامداد پخش خواهد شد.

معاون سیمای مرکز قم در خصوص سریال‌هایی که در ایام نوروز به روی آنتن این شبکه می‌رود، گفت: سریال جذاب و پرطرفدار «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و با بازی عباس غزالی، افسانه بایگان، ابوالفضل پورعرب و لیندا کیانی هر شب از ساعت 23 پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین سریال طنز «چهار دیواری» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی سعید آقاخانی، آتیلا پسیانی، بهنوش طباطبایی، امیر جعفری و مهران رجبی از ساعت 19 به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/78008/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول