اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد

فعالیت معاونت اداره مالیاتی در 6 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران از فعالیت معاونت اداره مالیاتی در شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، آمل، بابل، ساری و بهشهر خبر داد.

فعالیت معاونت اداره مالیاتی در 6 شهر مازندران

محمود شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها از تقابل با هم پرهیز کنند چراکه این کار نتیجه‌ای به غیر از آسیب‌زدن به نظام، رهبری و مردم در پی نخواهد داشت.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران خروجی طرح‌های تحول اقتصادی و اجرای اصل 44 قانون اساسی را مدیریت اقتصادی دانست و گفت: اگر قرار بود بر اساس همان روال قبل کشور در مسیر مصرف‌گرایی گام بر می‌داشت برای مثال باید روزانه 120 میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کردیم در حالی که با مدیریت درست اکنون مصرف بنزین به روزی 58 میلیون لیتر رسیده است.

وی با بیان اینکه منابع داخلی، استقراض از بانک‌های خارجی و آورده غیرقرضی راهکارهای سرمایه‌گذاری در کشور است، افزود: گاهی هم برای پیشبرد این اهداف و سرمایه‌گذاری از طریق استقراض از بانک‌های جهانی و یا بانک توسعه اسلامی در قبال تعهدات دولت، پروژه‌های ملی و کشوری انجام می‌شود.

این مسئول از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری در منطقه میاندرود را شرکت ماهان عنوان کرد و گفت: در این مورد سرمایه‌گذار خود به سراغ منطقه آمده است اما باید بدانید که مدیران در همایش‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه خود را از طریق فرماندار به استاندار و مسئولان مافوق ارائه کنند تا آنها با ارائه آن در همایش‌ها زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مازندران گفت: باید به سراغ سرمایه‌گذاری رفت که منابع را نیز با خود بیاورد چراکه منابع درآمدی دولت و کشور محدود است و لازمه توسعه و پیشرفت سریع، آورده مناسب و به ثمر رسیدن پروژه در مدت زمان معلوم است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آمادگی کامل برای ارائه مشاوره رایگان در زمینه‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای انجام سرمایه‌گذاری تا انتهای پروژه را داریم و از مراحل اخذ مجوز تا افتتاح پروژه، آمادگی حمایت و همکاری خود را اعلام می‌کنیم.

شعبان‌زاده همچنین به ارتقای اداره امور مالیاتی شهرستان میاندرود به یک درجه بالاتر اشاره کرد و گفت: در شهرستان تازه تاسیس سیمرغ هم امور مالیاتی در حال فعالیت است که ما قصد داریم تا یک بازنگری جدید در اداره مالیاتی در همه

شهرستان‌های استان انجام دهیم.

وی از فعالیت معاونت اداره مالیاتی در شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، آمل، بابل، ساری و بهشهر خبر داد و گفت: بقیه واحدهای مالیاتی نیز به تناسب وصولی خود از رشد سازمانی برخوردار خواهند شد.

این مسئول استانی همچنین از  دیدار با مردم نور در جمعه گذشته خبر داد و گفت: در سی و دومین دیدار مردمی استاندار مازندران به همراه مدیران کل استانی پاسخگوی مشکلات مردم بودیم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران یادآور شد: در این دیدار مردمی 681 نفر از مردم نور در مصلای نماز جمعه با استاندار، معاونان استاندار، مدیران ستادی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان دیدار کردند که 55 مورد از مراجعات مربوط به موضوعات بانکی، سهام عدالت، یارانه‌ها و سرمایه‌گذاری بود.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول