اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی خبر داد

آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دشتی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی از آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان در تعطیلات نوروز برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در دشتی خبر داد.

آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دشتی در ایام نوروز

 اصغر بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افتخار دارد در ایام تعطیلات نوروز تمام خدمات بهداشتی و درمانی را به همشهریان و هموطنان عزیز ارائه دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی افزود: این شبکه برنامه‌های درمانی خود را طبق برنامه زمانبندی شده در شهرها و روستاهای شهرستان، با اکیپ و تجهیزات کامل به مراجعان ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: نظارت‌های پیگیر و مستمر شبکه بر فروشگاه‌ها انجام می‌شود؛ با توجه به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید نظارت‌های بهداشتی مرکز بهداشت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بهداشتی و آرایشی و نیز اماکن عمومی و رستوران‌ها طبق برنامه منظم و زمان‌بندی شده این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

بحرانی خاطرنشان کرد:  این شبکه ضمن اعلام آمادگی برای خدمت‌رسانی به همشهریان، هموطنان و مسافران نوروزی  فرارسیدن سال نو و ایام نوروز را به همه مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد تبریک و شادباش می‌گوید.

وی با اشاره برنامه کشیک در ایام تعطیلات یادآور شد: مراکز بهداشتی درمانی شهید الیاس احمدی با شماره تلفن 07726222771، شهید مظفری کاکی با شماره تلفن 07726622235، شهید فاریابی شنبه با شماره تلفن 07725433238، امام رضا زیارت با شماره تلفن 07726652030، مرکز بهداشتی و درمانی شهدای درزای با شماره تلفن 07726253214  به جز مرکز بهداشتی شهید الیاس احمدی در ایام تعطیل فقط در شیفت صبح فعال و عصر تعطیل است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی متذکر شد: تمام خدمات دارویی در شهر خورموج توسط داروخانه دکتر ایماندار با شماره تلفن 07726224688  به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

بحرانی در خصوص آمادگی کادر بیمارستان زینبیه خورموج نیز گفت: علاوه بر اینکه همواره پزشک عمومی در بیمارستان حضور دارد، پزشکان متخصص نیز به‌ صورت آماده به کار در صورت نیاز در بیمارستان حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/66001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول