اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد

تلاش حداکثری برای تامین امنیت در نوروز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس اقدام به احصای مشکلات امنیتی از جمله نقاط حادثه‌خیر در سطح استان کرده و در این ایام حداکثر تلاش خود را برای تامین نوروزی امن برای مردم به کار می‌گیرد.

تلاش حداکثری برای تامین امنیت در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا صالحی عصر امروز در مراسم آغاز طرح تفکیک ماموریت‌های 110 از واحدهای پلیس پیشگیری راهنمایی و رانندگی و پاسگاه‌های شهرستان زنجان با اشاره به نقش مهم مردم در برقراری امنیت اظهار داشت: برقرای امنیت پایدار در جامعه مرهون همکاری و هماهنگی مردم با نیروهای امنیتی است.

*داشتن امنیت حقوق اساسی مردم

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برقراری امنیت را برای مردم از ضروریات می‌داند، افزود: داشتن امنیت لازم از حقوق اساسی مردم محسوب می‌شود.

فرمانده استان زنجان از تغییر رویه نیروی انتظامی نسبت به چند سال پیش خبر داد و افزود: در حال حاضر این نیرو از همه ظرفیت‌های علمی برای اجرای طرح‌های امنیتی پایدار استفاده می‌کند و به نوعی دانش‌بنیان شده است.

وی حفظ ارزش‌های انقلاب و مردم را سرلوحه کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: این نیرو تامین امنیت مردم را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

صالحی با هشدار به هنجارشکنان در جامعه تاکید کرد: احساس ناامنی خلافکاران امنیت را برای مردم عادی نویدبخش است.

وی زنجان را جزو امن‌ترین استان‌های کشور عنوان و تصریح کرد: تامین امنیت به دلیل نسبی و شکننده بودنش مدیون حضور مردم در صحنه است.

*حضور هفت دقیقه‌ای پلیس در صحنه

فرمانده انتظامی استان زنجان مدت زمان حضور نیروهای انتظامی زنجان را در محل حادثه زیر هفت دقیقه اعلام کرد و افزود: این به معنای اوج آمادگی در برقراری امنیت برای مردم است.

وی با اشاره به نجابت مردم زنجان اضافه کرد: وظیفه پلیس تامین امنیت حداکثری برای این مردم نجیب و مهربان است.

*تلاش حداکثری برای تامین امنیت در نوروز

صالحی به برگزاری دوره‌های آموزشی خاص برای نیروهای انتظامی اشاره و تصریح کرد: پلیس اقدام به احصای مشکلات امنیتی از جمله نقاط حادثه‌خیر در سطح استان کرده و در این ایام حداکثر تلاش خود را برای تامین نوروزی امن برای مردم به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول