اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد

رضایت‌مندی مناسب مسافران نوروزی از خدمات شهرداری قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بر اساس گزارشات، قم شهر نظیف و پاکیزه در نوروز امسال نام گرفته و رضایت‌مندی مناسبی هم از سوی گردشگران و مسافران دیده می‌شود.

رضایت‌مندی مناسب مسافران نوروزی از خدمات شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز طی بازدید استاندار قم از ایستگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم در عوارضی تهران ـ قم اظهار کرد: بیش از 3 هزار نفر از پرسنل شهرداری طی نوروز 92 به وسیله 270 دستگاه وسیله نقلیه در خدمت مسافران و زائران هستند.

وی افزود: همه بوستان‌های قم به ویژه پارک‌های 10 گانه شاخص به منظور نصب چادر توسط مسافران تجهیز شده‌اند و امکانات رفاهی در آنها تقویت شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه هشت ستاد نوروزی در مناطق هشت‌گانه شهری قم مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: ستاد مرکزی شهرداری قم هم در میدان روح‌الله و در هسته مرکزی شهر آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها اقامت در بوستان‌های قم نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته و این امر بیانگر بهبود شرایط در این اماکن است.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از نوروز در شهرداری قم و فعالیت 10 کمیته در این ستاد خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات، قم شهر نظیف و پاکیزه در نوروز امسال نام گرفته و رضایت‌مندی مناسبی هم از سوی گردشگران و مسافران دیده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه سامانه 137 شهرداری قم به صورت 24 ساعته اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می‌دهد گفت: همه مناطق زیر پوشش خدمات شهری و نظافت عمومی قرار دارند اما مناطق پنج و هفت به دلیل وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران به صورت ویژه کنترل می‌شوند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول