اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز خبر داد

مازندران مقصد بیشتر مسافران نوروزی / سنگینی ترافیک هراز ادامه دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز با تأکید بر اینکه سفر مسافران نوروزی از تهران به شمال همچنان از طریق محور هراز ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون ترافیک هراز سنگین است.

مازندران مقصد بیشتر مسافران نوروزی / سنگینی ترافیک هراز ادامه دارد

علی‌ نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون تردد خودروها در بیشتر نقاط جاده شریانی هراز به سختی و کندی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه از منطقه «لاسم» تا «گزنگ» به سمت آمل سنگینی تردد را در این محور شاهد هستیم، تصریح کرد: با آغاز شب دومین روز عید نوروز بر حجم این ترافیک بیش از گذشته افزوده شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز ابراز داشت: محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها نیز در این محور برای کنترل ترافیک و روانی تردد اعمال شده است.

نوری‌پور اذعان داشت: هم‌اکنون هوای بخش لاریجان و محور هراز بهاری و مطبوع است و آسمان این منطقه صاف و مهتابی گزارش شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز از رانندگان و گردشگران نوروزی درخواست کرد تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت حق‌تقدم، عدم سبقت غیرمجاز، گوش سپردن به دستورات مأموران نیروهای انتظامی، راهداران و پلیس راه سفر خوبی را برای خود رقم بزنند؛ رعایت قوانین موجب کاهش حوادث و سوانح ناگوار و مرگ و میر ناشی از تصادف می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول