اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مراکز خدمات گردشگری:

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان بوشهر مطلوب است

مدیر کل امور مراکز خدمات گردشگری گفت: با تعامل و هماهنگی‌های بین بخشی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر، خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در استان بوشهر مطلوب است.

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مرتضی شریفی در نشست هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر که صبح امروز در استانداری بوشهر برگزار شد، ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و گردشگران را از اهداف ایجاد این اداره ذکر کرد و اظهار داشت: طی انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و معاونت گردشگری کشور، دور جدیدی از همکاری جهت رعایت کیفیت و استاندارد در مراکز خدمات گردشگری و نظارت بر قیمت محصولات گردشگری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به لحاظ داشتن ویژگی های منحصر بفرد شاهد سیل گردشگران به این استان هستیم، ادامه داد: بوشهر یک استان عبوری برای گردشگران نیست بلکه کسانی که به این استان سفر می کنند برای اقامت و بهره‌مندی از مواهب و ظرفیت‌های آن است.

مدیرکل امور مراکز خدمات گردشگری کشور از تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر اماکن اقامتی، پذیرایی و آژانس‌های گردشگری در این ایام  خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ایام فاطمیه در تعطیلات نوروزی قرار دارد لازم است واحدها و تورهای گردشگری حرمت این ایام را نگه دارند و در صورت مشاهده هرگونه حرمت‌شکنی از سوی دفاتر خدمات گردشگری، با آنان برخورد خواهد شد.

به گفته شریفی بازرسان محسوس و نامحسوس مراکز خدمات گردشگری، درایام نوروز بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت مستمر خواهند داشت.

رئیس هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر نیز با بیان اینکه 26 بازرس در این استان بر فعالیت های ارائه شده به مسافران نظارت دارند، تصریح کرد: بازرسان با حساسیت برنامه‌ها را دنبال می‌کنند و آنان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مسافران در جهت برطرف شدن مسائل به دستگاه مربوطه تذکر می دهند.

عسکر زارعی تاکید کرد: همه فرمانداران ، بخشداران و شهرداران موظف به پاسخگویی فعالیت‌های خود در زمینه فراهم شدن تسهیلات سفر به گردشگران هستند.

وی استان بوشهر را در ایام نوروز مکان مناسبی برای استفاده از مواهب و استعدادهای طبیعی دانست و افزود: این استان دارای 707 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس است و علاوه بر آن شرائط آب هوایی، غنای فرهنگی و مهمتر از همه داشتن مردمی خونگرم و میهمان پذیر موجب جذب گردشگر به استان بوشهر می شود.

رئیس هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر بیان کرد: همه امکانات زیر بنایی برای رفاه حال گردشگران در استان بوشهر کیفیت فراهم است و بازرسان با نظارت شبانه‌روزی، فعالیت ستاد تسهیلات سفر را رصد می کنند.

انتهای پیام/66006/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول