اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 111

اکبری: 386 نفر تا پایان دومین روز از تعطیلات نوروزی در گلستان مصدوم شدند + تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: از 20 اسفند سال گذشته، زمان آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان روز دوم سال‌جاری در استان، 386 نفر مصدوم شده‌اند.

اکبری: 386 نفر تا پایان دومین روز از تعطیلات نوروزی در گلستان مصدوم شدند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های امداد و نجات استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: 551 نفر طی این مدت با کمک هلال‌احمر و مرکز امداد و فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی استان منتقل شده‌اند.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و 376 نفر از مسافران نوروزی و شهروندان گلستانی نیز در این مدت، شخصاً به مراکز درمانی سطح استان مراجعه کرده‌اند.

 

 

 

مراجعه بیش از 14 هزار خانوار مسافر نوروزی به ایستگاه‌های هلال‌احمر گلستان

رئیس کارگروه امداد و نجات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تأکید بر حضور شبانه‌روزی نیروهای هلال‌احمر در مکان‌های پیش‌بینی شده تصریح کرد: تاکنون تعداد 14 هزار و 477 خانوار برای راهنمایی به ایستگاه‌های هلال‌احمر استان مراجعه کرده‌اند.

اکبری ادامه داد: همکاران این اداره‌کل بر مبنای اطلاعات قبلی و آموزش‌های ارائه شده، سعی کرده‌اند، بهترین نوع همکاری را با مسافران برای عزیمت بیشتر در استان به عمل آورند.

تلاش برای افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در گلستان

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم، ضمن معرفی استان تمهیداتی به عمل آید تا مدت ماندگاری مسافران نوروزی در استان افزایش یابد.

این مسئول گلستانی با اشاره به توزیع بروشورهای راهنمایی بین مسافران این ایام افزود: تاکنون  15 هزار و 74 بروشور بین مسافران نوروزی به استان توزیع شده است.

انجام 777 مورد عملیات امداد و نجات

اکبری اذعان داشت: سه هزار و 123 نفر نیز طی این مدت از خیمه‌های برپا شده نماز، جهت انجام فرایض دینی بهره برده‌اند.

به گفته وی؛ از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز دوم امسال، 777 مورد عملیات امداد و نجات توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر در سطح استان انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به وظایف کارگروه امداد‌ و ‌نجات استان در طرح استقبال ایمن از بهار و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: هدف اصلی ما برای خدمت بهتر، نشاندن لبخند رضایت بر لب مسافرانی است که در این ایام برای گذراندن اوقاتی خوش، به استان سفر کرده‌اند.

تلاش برای تحقق سفری ایمن و عاری از خطر

اکبری تأکید کرد: کارگروه امداد و نجات به عنوان یکی از فعال‌ترین کارگروه‌های استانی تمام تلاش خود را برای سفری ایمن و عاری از حادثه در گلستان به کار خواهد بست.

استقبال ایمن از بهار، طرح ویژه تعطیلات نوروزی بوده و همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌های تابعه موظف به اجرای آن هستند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول