اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم خبر داد

استقرار شبانه‌روزی پلیس در پارک‌های گردشگری شهرستان جم

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم از استقرار شبانه‌روزی پلیس در پارک‌های گردشگری شهرستان جم خبر داد.

استقرار شبانه‌روزی پلیس در پارک‌های گردشگری شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم سلیمانی در بازدید از کمپ‌های میهمانان نوروزی شهرستان جم اظهار داشت: مسئولان شهرستان جم در سطح شهرها و روستاهای مختلف در ارائه خدمات مستمر به مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای دارند و هیچ گونه کم‌کاری در این راستا انجام نشده است.

وی افزود: نظارت مستمر بر کمپ‌های میهمانان و رفع معضلات و مشکلات احتمالی در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

جانشین ستاد تسهیلات سفر جم خاطر نشان کرد: تعداد 118 کلاس درس در مدارس با امکانات اولیه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و سرایداران مدارس نیز از طریق نیروی انتظامی توجیه شده و آمادگی اسکان فرهنگیان و غیر فرهنگیان را دارا هستند.

سلیمانی از استقرار شبانه‌روزی پلیس در پارک‌های گردشگری شهرستان جم خبر داد و گفت: در شهر جم سه پارک پردیس، جام جم و چگاسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده که نیروهای انتظامی در دو پارک جام جم و پردیس حضور شبانه‌روزی دارند.

وی گفت: با تلاش اداره‌های اوقاف و تبلیغات اسلامی کمبود اماکن مذهبی برطرف شده و تمام مساجد و حسینیه‌ها نیز در وقت نماز باز می‌شوند.

سلیمانی با بیان این‌که هلال احمر، تمام مراکز درمانی، ستاد حوادث غیرمترقبه و آتش‌نشانی‌ها در این ایام آمادگی رسیدگی به مشکلات احتمالی را دارند، افزود: مراکز و تعمیرگاه‌های مجاز نیز موظف شده‌اند در این ایام سرویس‌دهی کنند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم عنوان کرد: اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان در این ایام نظارت کامل و مستمری بر عملکرد بازار و بهداشت خواهند داشت.

بخشدار مرکزی جم یادآور شد: شهرستان جم به دلیل آب و هوای بسیار متبوع، امنیت بسیار بالا و میهمان‌نوازی مردمش، مکانی مناسب برای حضور مسافران نوروزی است.

وی از احداث هتل و میهمان‌پذیر در جم خبر داد و ادامه داد: امیدوار هستیم به‌زودی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مورد ساخت میهمان‌پذیر و هتل در این شهرستان وارد میدان شده و شاهد رفع این نقیصه نیز در سال‌های آینده باشیم.

سلیمانی در ادامه خواستار همکاری مردم، به‌ویژه اصناف با میهمانان نوروزی شد و بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافران تأکید کرد.

انتهای پیام/2451/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول