اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم خبر داد

ورود 850 هزار نفر گردشگر به دیلم

فرماندار دیلم گفت: در چهار روز گذشته بیش از 850 هزار نفر مسافر نوروزی وارد دیلم شده‌اند.

ورود 850 هزار نفر گردشگر به دیلم

اسماعیل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: شرایط آب‌ و‌ هوایی در دیلم باعث شده است که گردشگران ایرانی از نقاط مختلف ایران اسلامی به این شهر بندری مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رفاه حال گردشگران در دیلم فراهم شده است، تصریح کرد: بیش از 500 چادر گروهی در کنار ساحل زیبای خلیج فارس در قالب پنج کمپ، 120 کلاس درس و سالن‌های سرپوشیده از جمله نقاطی است که برای اسکان مسافران مهیا شده است.

فرماندار دیلم راه‌اندازی نمایشگاه بهاره، بازارچه صنایع دستی و تجهیز پارک جنگلی عامری را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رفاه حال مسافران ضمن اینکه نمازخانه‌هایی در محل اسکان مسافران ایجاد شده است، چهار مسجد که به همت خیران با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کاظمی ساحل زیبای دریا، پارک جنگلی عامری، ساحل بندر امام حسن، قلعه حصار، دشت لیراوی و مهم‌تر از همه بازار عرضه لوازم خارجی را از جمله نقاطی دانست که گردشگران بیشتر از آن دیدن می‌کنند.

وی با بیان اینکه 135 چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده مسافران ایجاد شده است، بیان کرد: بیش از نیمی از این سرویس‌ها حمام  است که در این ایام راه‌ اندازی شده است.

فرماندار دیلم از رضایت‌مندی مسافران از خدمات ارائه شده خبر داد و افزود: طبق نظرسنجی که از مسافران شده است رضایت مندی آنان بسیار بالا است که موجب افزایش مدت اقامتشان در این شهرستان شده است.

کاظمی از امنیت بسیار مطلوب در دیلم خبر داد و اضافه کرد: با همکاری بسیارخوب نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و تعامل دستگاه‌های اجرایی امنیت در دیلم بسیار مطلوب است که تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نشده است.

شهرستان دیلم در 170 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول