اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

افزایش 20 درصدی ورود گردشگران نوروزی به چالوس

فرماندار چالوس از افزایش 20 درصدی ورود مسافران و گردشگران نوروزی در دو روز اول فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

افزایش 20 درصدی ورود گردشگران نوروزی به چالوس

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از چالوس بیان داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرستان چالوس برای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مناسب به گردشگران آماده است.

وی تصریح کرد: واحدها و پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان‌ها نیز برای سرویس‌دهی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آمادگی کامل دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با اشاره به رضایت‌مندی کامل مسافران و گردشگران از عملکرد ستاد تسهیلات سفر طی ارزیابی‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: پلیس راهور شهرستان چالوس نیز با تلاش شبانه‌روزی خود بر کنترل جریان ترافیکی و هدایت و راهنمایی مسافران نظارت کامل دارد.

وی همچنین از اسکان تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در مدارس سطح شهرستان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان چالوس خبر داد.

این مسئول از ورود 15 هزار انواع خودرو به مجتمع نمک آبرود طی دو روز گذشته خبر داد و اذعان داشت: به دلیل وضعیت جوی مناسب امسال شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران هستیم.

رضایی در پایان از مردم صبور و ولایت‌مدار شهرستان چالوس و بخش‌های مرزن‌آباد، کلاردشت و هچیرود به جهت میزبانی مناسب قدردانی کرد.

انتهای پیام/2296/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول